دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان

دانلود کتاب شمس المعارف کبری
نوع فایل
Pdf/Zip
تعداد بازدیدها
3883 بازدید
تاریخ به‌روز‌رسانی
16 بهمن 1402
39,000 تومان 25,000 تومان٪36 تخفیف
دانلود کتاب شمس المعارف کبری
دانلود کتاب شمس المعارف کبری

کتاب شمس المعارف کبری یکی از مشهورترین و پرمحتواترین کتابی است که برای آموزش علوم غریبه و طلسم یاد میشود مانند کتاب مرجان جادو که همه ی جنبه های علوم غریبه و طلسم پوشش میدهد این کتاب با قدمتی حدودا 1000 ساله برای شما آماده کردیم یک نسخه رایگان هم برای دانلود گذاشته ایم که میتوانید به رایگان دانلود و مشاهنده کنید همانطور که میدانید بسیاری از کتاب ها طی سالیان بر اثر بازنویسی و انتشار دوباره تغییر میکنند ولی این مجموعه 4 عددی کتاب شمس المعارف کبری نسخه کامل و اصل میباشد برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

موضوعات کتاب شمس المعارف کبری

کتاب شمس المعارف کبری به جرعت میتوانم بگوییم تمام موضوعات علوم غریبه را در بر دارد موضوعاتی مانند طلسم ها ، احضار ارواح و جن ، دعا نویسی،باطل کردن طلسم ،طلسم های محبت،طلسم های ثروت و هزاران موضوع دیگر که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

آموزش نوشتن طلسم و دعا نویسی در کتاب شمس المعارف کبری

در کتاب شمس المعارف کبری به شما آموزش میدهد که چکونه دعا نویسی کنید و طلسم انجام دهید در این کتاب شما میتوانید به :

  • آموزش دعا نویسی
  • آموزش طلسم نویسی و آموزش انجام طلسم
  • آموزش طلسم محبت
  • آموزش طلسم خوش شانسی
  • آموزش طلسم خوش بختی
  • آموزش جادوی سیاه
  • آموزش طلسم ها و دعا های و قرآنی
  • طلسم های ثروت و انواع طلسم ثروت عظیم

و هزاران طلسم و دعا را یاد بگیرید و از آن انجام خواسته ها استفاده کنید

نکته مهم این است یک هیچ وقت از کتاب و طلسم ها در راه حرام استفاده نشود که باعث نابود شدن این دنیا و آن دنیا خواهید شد.

آموزش احضار و طلسم های احضار در کتاب شمس المعارف کبری

یکی از مهمترین بخش ها در علوم غریبه و این کتاب بخش احضار موجودات میباشد مانند مانند جن یا روح ، همزاد ،ملائکه و… که به آنها موکل گفته میشود آموش های احضاری که در این کتاب ذکر شده به شرح زیر میباشد:

  • آموزش احضار موکل جن
  • آموزش تسخیر جن
  • آموزش تسخیر موکل جن و… با استفاده از اسماء الهی
  • تسخیر موکل ها برای اسامی مخطلف : مانند احضار موکل کسی که ایم او رحیم است
  • تسخیر موکل ناری و نوری
  • معرفی انواع موکل ها
  • احضار موکل با حروف ابجد
  • احضار موکل با اسم های الهی

و چندین مطلب دیگر برای احضار موجودات غیر ارگانیک و استفاده از آنها برای انجام انواع امور.

نکته مهم این که احضار جن و موکل کار بسیار خطرناکی است، اگر روحانی میشناسید قیل از انجام با او مشورت کنید و یا با استاد علوم غریبه در میان بگذارید

دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان
دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان

دانلود کتاب دو جلدی شمس المعارف کبری

این کتاب در واقع یک جلد کامل میباشد 1012 صفحه ای میباشد ولی به دلیل حجم بالای صفحات و مطالب به دو قسمت تقسیم شده است قسمت اول آن به بیشتر به طلسم ها و شیوه انجام طلسم و آموزش هایی همچون دعا نویسی و قسمت دوم آن برای تسخیر موجودات و دعاهایی برای تسخیر موجودات غیر ارگانیک و طلسم هایی برای تسخیر موکل میپردازد.

دانلود کتاب شمس المعارف کبری به صورت PDF با کیفیت بالا

کتاب شمس المعارف کبری به صورت PDF میباشد البته با کیفیت بسیار بالا که میتوانید چاپ کنید بدون افت کیفیت، نسخه هایی چاپی این کتاب با قیمت بسیار بالایی به فروش میرسد ولی شما میتوانید این کتاب را با کمترین هزینه در این وبسایت دریافت و چاپ کنید بدون افت کیفیت، گاها قیمت چاپ شده این کتاب به قیمت 2000،000 تومان نیز مشاهده شده است.

نسخه دانلود رایگان کتاب شمس المعارف کبری

نسخه رایگان کتاب شمس المعارف کبری که نسخه محدود شده آن می باشد هم اکنون به رایگان میتوانید در آخر مطلب دانلود کنید، نسخه رایگان کتاب شمس المعارف کبری قسمتی از این کتاب ارزشمند میباشد که شما را با نسخه کامل کتاب آشنا میکند میتوانید در آخر مطلب قسمت دانلود رایگان کتاب شمس المعارف کبری دانلود کنید.

کتاب شمس المعارف کبری فارسی و عربی

کتاب شمس المعارف کبری به صورت فارسی و روان ترجمه شده است این کتاب به علاوه نسخه فارسی نسخه اورجینال عربی این کتاب برای دانلود گذاشته شده است که میتوانید دانلود کنید نسخه فارسی کتاب شمس المعارف شامل توضیحات کاملا روان ترجمه شده است برای راحتی استفاده کاربر از آن ترجمه شده است.

عناوین موضوعات کتاب شمس المعارف کبری

در شروع این کتاب بیشتر به قواعد و آموزش طلسم ها،چگونه نوشتن طلسم ها ، ساعات نحس و سعد و روز های نحس و سعد که چگونه و چه ساعتی طلسم را بنویسید آمده است و در ادامه با انجام طلسم ها و انواع طلسم آشنا خواهید شد و در ادامه شما را نحوه چله نشینی و آموزش تسخیر جن و حتی نحوه دوستی با جن را هم توضیح خواهد داد.

در این کتاب عناوین بسیاری نوشته شده درمورد علوم غریبه،طلسم،جادو ،سحر و یا عنواینی مانند تسخیر جن، روح ، ملائکه،موجودات غیبی،همزاد در کل تسخیر انواع موکل ها در این کتاب سعی شده به همه عنوین علوم غریبه و طلسم،جادو،علم اعداد،علم حروف،علم اسماء و… بپردازد در ادامه قسمتی از عناوین این کتاب آمده است:

  • عمل برای هلاکت کردن دشمن (طلسم)
  • برای محبت سریع التاثیر(طلسم محبت)
  • برای محبت (طلسم محبت)
  • عمل برای تیزی ذهن
  • اسرار خلق تسخیر کشف ارواح قلب(شناخت و آموزش طلسم محبت)
  • طریقه دوستی جنات(دوست شدن با جن)
  • عمل برای به کار گرفتن از جنات(استفاده از جن برای انجام امور)
  • درمود لوح نور
  • استفاده از سوره حمد برای انجام امور(طلسم محبت،طلسم ثروت و…)
  • دعای اسم اعظم
  • استفاده از اسم اعظم برای انجام امور
  • ریاضت برای تسخیر جن (چله نشینی)
  • مردان غیب و اسماء الهی
  • یک راز عجیب
  • اسرار اسم ها (برای تسخیر قلب ها ویا انجام انواع طلسم ها)
  • طلسم زبان بندی
  • عمل برای همیشه غنی شدن (طلسم ثروت)
  • طلسم عجیب و عمل مسخر کردن در محبت(طلسم محبت قوی)
  • عمل برای رفتن بر آب و پرواز کردن بر هوا (طلسم قدم گذاشتن روی آب و پرواز کردن)
  • ریاضت و تسخیر موکل

این عنواین قسمت کوچکی از کتاب شمس المعارف کبری میباشد.

نویسنده کتاب شمس المعارف کبری

دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان
دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان

احمد بن علی البونی، مشهور به محیی‌الدین، تقی‌الدین و شرف‌الدین، نویسنده قرن هفتم هجری، در بندر بونه (عنابه کنونی) در کشور الجزایر به دنیا آمد. او یکی از اکابر و دانشمندان علوم غریبه بود و پس از مدتی در قاهره درگذشت و در گورستان قرافه به خاک سپرده شد.

احمد بن علی البونی، به حدی در علوم غریبه پیشرفت کرد که حتی به اورادی که عیسی با آن مردگان را زنده می‌کرد دست یافته بود. مشهور است که وی پیرو هیچ یک از مذاهب اربعه اهل سنت نبوده است.

علوم غریبه (علوم الغیب) به عنوان یکی از شاخه‌های علم الکلام و فلسفه اسلامی شناخته می‌شوند. این علوم در پژوهش درباره موضوعاتی مانند معرفت خدا، جهان آخرت، معاد، ملایک و جن‌ها، نبوت، و امامت تمرکز دارند. احمد بن علی البونی به عنوان یکی از برجسته‌ترین دانشمندان علوم غریبه شناخته می‌شود و در این زمینه پژوهش‌های فراوانی انجام داده است.

احمد بن علی البونی در کتاب‌هایش به بررسی موضوعاتی مانند تعبیر خواب، طالع‌بینی، سحر و جادو، جن و شیاطین، و دیگر مسائل مرتبط با علوم غریبه پرداخته است. وی همچنین در کتاب “کشف المحجوب” به بررسی موضوعاتی مانند اسرار قرآن، تعبیر آیات قرآن، و بررسی احادیث پرداخته است.

احمد بن علی البونی در علوم غریبه به علت دسترسی به منابع مختلف و نیز دانش فراوانی که در این حوزه داشت، شناخت بسیاری را در این زمینه به‌دست آورد. برای همین، به او به‌عنوان یکی از بزرگان و پیشگامان علوم غریبه در تاریخ اسلام اشاره می‌شود.

قسمتی از کتاب شمس المعارف کبری

خصوصیات شمس المعارف

مصنف این کتاب خود به چهل فصلها تقسیم کرده است و هر یک فصل به یک بحث خاص بحث مشتمل است به این لحاظ گفتن این بیجا نباشد که این کتاب بر مستقل علوم مشتمل است یا این قسم گفته شود که مصنف درین کتاب عطر وجوهر همه تصانیف در عام فهم انداز درین کتاب نهاده کرده است. چنانچه مصنف خود فرموده است که مقصد این تصنیف و کتاب معلوم کردن خواص أسماء الله الحسنی وایاتهای قرآن پاک و حروف ابجد و اسرار حکیمانه ایشان ورموز ایشان است و اخراج جواهر حکیمانه است که در سمندر عمیق پوشیده است و مقصد ایشان ظاهر کردن اسرار لطائف الهيه ولطیف پوشیده علوم است و به این ذریعه دعا و مناجات کند و قرب در بارگاه الهیه ربانیه حاصل کردن است که در نعمت های خداوند کریم نعمت عظیم است.

شرائط استعمال

مصنف این کتاب فرموده است که این کتاب در دست هر کس که رسیده شود برای ایشان حرام است که کدام نا اهل را این کتاب ظاهر کند. و برای ایشان این هم حرام است که این کتاب من در کارهای ناجایز . در کاهای خلاف شرع استعمال کند اگر کدام کس این قسم کرد از برکات این کتاب ان شخص محروم باشد و مستحق قهر و غضب الهی باشد. (۳) و این کتاب در حالت وضوء و پاکی در دست خود بیارید وبدون وضوء دست های خود با این کتاب رسیده نشود چرا که این کتاب اولیاء کاملین و صالحین امت و بنده گان تابعدار خداوند کریم اه است در بارگاه خداوند کریم اه این سوال است
که الله تعالی این کتاب را قبول کند و من همه به راه مستقیم روان کند.
اقبال الدین احمد

مطالبی که در آپدید بعدی انتشار خواهیم داد:

توضیح ویدئویی کتاب

چند نمونه از طلسم های کتاب شمس المعارف از احمد ابن البونی

در این کتاب طلسم های زیادی آموزش داده شده است چند نمونه را در زیر آورده ایم که میتوانید از آن ها به رایگان استفاده کنید طلسم ها به شرح زیر است:

تصريفات وفائده هاي اسم اعظم


خواص و فوائد اسم اعظم زیاده است که آن من صاف بیان میکنم برای اینکه فائده های ایشان برای طالب ایشان است و طالب ایشان بر معانی و عجائب های ایشان دانسته شود این اسم مبارکه هر قسم درد و بیماری را ارام میدهد و برای حفاظت یک قلعه محکم است برای مده که نوشته در قبر با ایشان دفن شود آن مرده از عذاب
قبر در حفاظت باشد.

علاج شخص غائب حاضر کردن


در کدام وقتیکه آوردن یک شخص غائب را میخواهی این خاتم بر نشان قدم ایشان اگر ممکن بود نوشته کنید اگر نتوانست بر کاغذ همرائی نام ایشان نوشته کنید واظفر جان راشوئیدن ایشان را دهید و در هوا اویزان کنید آن شخص زودتر حاضر
شود.
یقین کنید که همه اعمال این اسم صحیح است مگر ریاضت و روزه شرط است همچنان ترک دنیا کنید برای اینکه مقصد شما حاصل شود حضرت علی فرموده است قرآن شریف یک ظاهر دارد و یک باطن دارد ظاهر آن است که آن دیده میشود و باطن عزیمت است اگر هند با جوش را میخواهی برایشان این خاتم نوشته کنید جوش ایشان ختم شود و اگر اراده آوردن غائب میخواهی این خاتم بر یک ورق کاغذ نوشته کنید و گیرد ایشان ( وَالسَّمَاءِ وَالطَّارِقِ ) . نوشته کنید دو علیحده حروف است و پس ازین این حروف پیش آفتاب در ساعت موافق که مهتاب در برج هوائی میباشد اویزان کنید و بیست و یک مرتبه عزیمت را بخوانید آن شخص فوراً حاضر شود.

عمل برای نظر تیزی و دور کردن مرض های چشم


کند ذهن هفت روز بخورد ذهین شود و کدام ظلام که بشنود دریاد ایشان باشند اگر بر مشک به طغتری چینی نوشته کند و به آب مینه بشوید واکنا اب درسرمه اصفیهانی حل کنید و در چشمهای انداخته شود صنعت بصارت دور شود، ونظر ایشان تیز شود و همه مرضهای چشم دور شود و اگر درین سرمه ورق مرغ سفید
و مرغ سیاه میده کنید و در چشمهای خود لگا کنید و اشخاص روحانی نظر کنید وان
ان قسم گفتگو که فکر ایشان نه اید

دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان
دانلود کتاب شمس المعارف کبری نسخه اصل+نسخه رایگان

دانلود رایگان کتاب شمس المعارف کبری Pdf

در این قسمت شما برای نسخه رایگان کتاب شمس المعارف کبری را آماده کردم در واقع قسمتی از این کتاب علوم غریبه میباشد حدود 35 صفحه از شروع کتاب میباشد که حدود 10 مگابایت میباشد که میتوانید به صورت رایگان دریافت کنید به نمونه کیفیت و مطالبی که در این کتاب میباشد توجه کنید نمونه اصلی را هم میتوانید با قیمت پایین دانلود کنید برای دانلود رایگان روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان کتاب شمس المعارف کبری Pdf

2/5 (1 نظر)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *