دانلود کتاب مجربات سینا خودآموز علوم غریبه نسخه اصل و باکیفیت بالا+نسخه رایگان

دانلود کتاب مجربات سینا
نوع فایل
Pdf/Zip
حجم فایل
36 مگابایت
تعداد بازدیدها
1115 بازدید
تاریخ به‌روز‌رسانی
16 بهمن 1402
18,000 تومان

دانلود کتاب مجربات سینا خودآموز علوم غریبه نسخه اصل و باکیفیت بالا

دانلود کتاب مجربات سینا
دانلود کتاب مجربات سینا

کتابی که امروز میخواهم به شما معرفی کنم کتاب خودآمور علوم غریبه به نام مجربات سینا میباشد این کتاب همانطور که از اسمش پبداست از استاد ابن سینا میباشد که اسم کامل او ابوعلی حسین بن عبدالله بن حسن بن علی بن سینا میباشد نام کامل کتاب مجموعه کامل علوم غریبه مجربات ابن سینا که تهیه و تظیم آن توسط حسین نمینی تمرکز این کتاب بر روی موضوعاتی همچون طلسمات مجربه،احضار جن،تسخیرات و کواکب،دعا های مهر و محبت،باطل کردن طلسمات و به طور کلی در همه علم های علوم غریبه یعنی:سیمیا،کیمیا،لیمیا،ریمیا،هیمیا، به صورت خود آموز به آموزش علوم غریبه میپردازد برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

کتاب “مجربات سینا” یکی از کتب مهم در زمینه علوم غریبه است که به شیوه‌ای خودآموز به آموزش اصول علوم غریبه و تکنیک‌های آن می‌پردازد. در این کتاب، نویسنده به صورت جامع و کامل به بحث در مورد موضوعاتی همچون طلسمات، احضار جن، تسخیرات و کواکب، دعا های مهر و محبت و باطل کردن طلسمات پرداخته است.

از جمله موضوعاتی که در این کتاب پوشش داده شده، می‌توان به تحلیل نقش و اهمیت اعداد و ارقام، استفاده از ستاره‌شناسی در علوم غریبه، آموزش روش‌های تسخیر و کنترل جن و دیگر موجودات غیر مرئی، طریقه‌های تاثیرگذاری در افراد و جلب محبت همچنین نیروی دعا و تاثیر آن در ایجاد تحولات مثبت و باطل کردن طلسمات مخرب اشاره کرد.

این کتاب با بررسی موضوعات متنوع و گسترده، به خوانندگان توانایی آموزش علوم غریبه و افزایش دانش و تجربه در این زمینه را می‌دهد. در کل، “مجربات سینا” برای علاقه‌مندان به علوم غریبه و جستجوی دانسته‌های اسرارآمیز، کتابی بسیار جذاب و مفید است.

 

همه چیز درمورد کتاب مجربات ابن سینا

“مجربات ابن سینا” کتابی است که در شاخه علوم غریبه به موضوعاتی همچون اوراد و طلسمات برای ایجاد محبت و ابطال طلسمات و غیره پرداخته است. این کتاب به ابن سینا منتسب شده است، اما در مورد اینکه آیا این کتاب واقعاً اثر اوست یا خیر، تردیدهای فراوانی وجود دارد.

بسیاری از افراد معتقدند که تألیف چنین کتابی به دلیل مشرب فلسفی و مشائی ابن سینا با روحیات و افکار وی همخوانی ندارد. همچنین، در لیست تألیفات بوعلی که از سوی شاگردانش نوشته شده‌اند، اسمی از این کتاب به میان نیامده است.

با این حال، “مجربات ابن سینا” همچنان یکی از کتب مهم در زمینه علوم غریبه است که برای علاقه‌مندان به این حوزه، مفید واقع خواهد شد. در هر صورت، باید به دلیل عدم تأیید واضح منتسب کردن این کتاب به ابن سینا، با دقت و انتخاب مناسب، از آن استفاده شود.

درباره اصالت این کتاب چندین نظریه وجود دارد. برخی معتقدند که این کتاب واقعاً توسط ابن سینا نوشته شده است و برخی دیگر معتقدند که این کتاب نوشته شده توسط شخصی دیگر و به ابن سینا منسوب شده است.

هر چند که نویسنده واقعی این کتاب مشخص نیست، اما “مجربات ابن سینا” همچنان یکی از کتب معتبر در زمینه علوم غریبه است که به موضوعاتی همچون طلسمات، احضار جن، تسخیرات و کواکب، دعا های مهر و محبت و باطل کردن طلسمات پرداخته است. این کتاب به عنوان یک منبع مفید برای علاقه‌مندان به علوم غریبه و جستجوی دانش در این حوزه شناخته شده است.

به هر حال، برای استفاده از این کتاب باید با دقت و انتخاب مناسبی این کار را انجام داد و در هیچ صورت نباید بدون تحقیق و بررسی کافی، به این کتاب و دیگر کتب مشابه اعتماد کرد.

دانلود کتاب مجربات سینا
دانلود کتاب مجربات سینا

آموزش علوم غریبه با کتاب آموزش علوم غریبه مجربات ابن سنا

کتاب “کنز الاسرار فی استحضار الجن و صرف العمار” با نویسندگی یک شخص به نام علی ابن سینا آغاز می‌شود، اما این مسئله که آیا واقعاً این کتاب توسط ابن سینا نوشته شده است یا خیر، مورد بحث و جدل است. احتمال وجود نویسنده‌ای دیگر هم وجود دارد، زیرا نام کامل ابن سینا، حسین ابن عبداللّه بن سینا است و نه علی بن سینا. اما به هر حال، محتوای کتاب می‌تواند به عنوان یک منبع مفید در زمینه علوم غریبه و تکنیک‌های طلسمات و احضار جن و غیره برای خوانندگان مفید باشد.

در کتاب “مجربات ابن سینا”، بیشتر طلسمات برای ایجاد محبت و عشق به کار می‌روند و در برخی موارد حتی رویکرد مثبتی در باب احضار جن و موجودات غیرمرئی مشاهده می‌شود. اولین طلسم کتاب نیز درباره محبت است و شامل راهنمایی‌هایی برای نوشتن خطوط و علائم و مواردی که باید نوشته شود در بخش‌های مختلف است. بخورهایی که در این طلسمات آمده‌اند، ترکیباتی هستند که در رسیدن به اهداف مدنظر تأثیرات خاصی دارند. طلسم دوم نیز برای ایجاد محبت است و طلسم سوم برای رسیدن به حاجات بزرگ و مهم مفید است. از جمله طلسمات کتاب برای باز کردن مردانی که گرفتار زنا و فحشایی شده‌اند، نیز آمده است که از این گونه مسائل می‌تواند مفید باشد.

موضوعات کتاب مجربات ابن سینا

مجربات ابن سینا یکی از کتب مشهور و معروف در باب علوم غریبه و طلسمات است که در آن بسیاری از اسرار و رازهای علمی و غیر علمی بررسی شده است. این کتاب شامل مطالب مختلفی است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

– در باب علم کیمیا، علم سیمیا، علم ریمیا، علم لیمیا، علم هیمیا
– در باب طلسمات مجربه و احضارات جن و…
– تسخیرات کواکب
دعای مهر و محبت
– باطل کردن طلسمات
– نام ماه ها و ایام هفته کواکب
– نحس اکبر جلالی
– سعد اکبر جلالی
– جلالی نحس اصغر
– حساب ایقغ و روش رسم جداول حروف و اعداد
– حساب جمل و حساب جمل صغیر
– جمع کل حروف ۲۸ گانه ابجد کبیر
– جمع کل حروف ابجد وصفی
– جمع کل حروف ابجد صغیر

دانلود کتاب مجربات سینا
دانلود کتاب مجربات سینا

– ترجمه اعداد و حروف ابجد
– نظیره ابجدی
– اسماء اعظم حروف ۲۸ گانه جهت ترازو
– اسماء جمالی
– در خاصیت اعداد
– عدد فردالفرد آتشی
– عدد زوج الزوج خاکی
– عدد فردالزوج بادی
– عدد زوج الفرد آبی
– حروف اسم یا طلسم یا لوح جهت تکسیر عددی
– خواص منازل قمر
– نامهای کواکب (شمس، قمر، مریخ، عطارد، مشتری، زهره، زحل)
– مزاج و طبایع بروج
– برای زبان بندی
– برای گشایش کار
– جهت گشادن مرد به زن
– جهت دفع دشمن ظالم
– جهت آوارگی دشمن
– در هر ماه عربی
– ایام منحوسه
– اسم اعظم
– اسم شرف شمس
– رسم لوح مثلث و اسم موکلان آن (موکل خلاصی، موکل فواید، موکل بغض، موکل دوستی)
– ابجد صغیر برای گرفتن طالع
– قلم هندی
– قلم برناوی
و… هزاران مطالب دیگر

با سلام
مجربات ابن سینا این کتاب حاوی اوراد، طلسمات و آیین هایی برای ایجاد محبت، دفع سحر و جادو و احضار اجنه می باشد. با توجه به محتوای کتاب، احتمال انتساب آن به ابن سینا بعید به نظر می رسد زیرا با رویکرد فلسفی وی همخوانی ندارد و در فهرست آثار ابن سینا نیز نامی از این کتاب برده نشده است.
اکثر طلسمات این کتاب برای ایجاد محبت است. طلسم نخست کتاب برای محبت است و شامل نوشتن اسامی برخی از خدایان و ایزدان می باشد. از جمله طلسمات دیگر می توان به طلسم برای بازداشتن مردی که گرفتار زنا شده، برای غلبه بر دشمن ظالم و شفای امراض اشاره کرد. همچنین برای ابطال طلسمات و دفع جن آیین هایی بیان شده است.
در ادامه، نویسنده اشاراتی به استخدام حیوانات خطرناک و عزائم در مکان های خاص کرده است که این امور غیر اخلاقی هستند. وی همچنین اشاره می کند که چنین کتبی به دلیل دربرداشتن مطالب خطرناک و غیرمعقول مخفی می ماندند و این امر سبب می شد تا افراد ناآگاه وارد این عرصه شوند و اعتبار چنین آثاری کاهش یابد.
در پایان، وی به ترتیب حروف الفبا و ابجد و ارتباط آن با کواکب و ایام هفته اشاره می کند که در تدوین این کتب مورد توجه بوده است.

دانلود کتاب مجربات سینا
دانلود کتاب مجربات سینا

قسمتی از کتاب مجربات سینا

باز قسمی از آداب نوشتن ادعیه
اگر طلسم آتشی نویسد یعنی آن را در آتش سوزاند باید به طرف شرق نشسته و شروع به نوشتن کن و اگر خاک باشد یعنی آن دعا را در جایی دفن کنی باید رو به قبله بنشیند و نویسد و اگر بادی باشد رو به شمال و اگر آبی باشد رو به غرب نوشته شود.
کاغذ سبز رنگ البته) مداد کار نکرده برای زبان بند
کاغذ قرمز با مداد قرمز برای شجاعت و قوت
کاغذ زرد با زعفران خالی هر چه بخواهی میتوان نوشت
برای نوشتن محبت باید اول مداد را برداری و بعد کاغذ را و باید روی زانوی راست
گذارده و بنویسی اگر برای عداوت مینویسی اول کاغذ را بر میداری و بعد مداد را و روی زانوی چپ
میگذاری و می نویسی
تاریخ نوشتن ادعیه و طلسمات
از اول تا ۱۵ هر چه نویسی خوب است از حب و دوستی و گشایش
از ۱۷ الی ۲۱ فقط زبان بند
از ۲۱ الی ۲۷ عداوت
از ۲۷ الی ۱۵ هرچه خواهی بنویس

و هزاران مطالب آموزشی دیگر در این کتاب

دانلود نسخه رایگان کتاب مجربات سینا

نسخه الکترونیکی رایگان کتاب مجربات ابن سینا را می توانید از لینک زیر دانلود کنید:
این کتاب در سایت کتابخانه مجازی فرهنگی تبیان منتشر شده است. این کتاب در قالب فایل PDF ارائه شده و حجم آن 46 مگابایت می باشد و زبان آن عربی میباشد
متن زیر را می توانید در توضیح این کتاب و لینک دانلود آن استفاده کنید:
کتاب مجربات ابن سینا یکی از کهن‌ترین متون علوم غریبه به زبان فارسی است که به ابن سینا نسبت داده می‌شود. این کتاب شامل برخی طلسمات، اوراد و آیین‌های مربوط به مسائل دینی و غیردینی از قبیل ایجاد محبت، دفع سحر و ابطال شر و جادو است. این کتاب در کتابخانه مجازی تبیان به‌طور رایگان در دسترس است. افراد علاقه‌مند می‌توانند از طریق لینک زیر به نسخه pdf این اثر دسترسی داشته باشند:


دانلود کتاب

0/5 (0 نظر)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *