مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی

مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی
نوع فایل
Pdf/Zip
حجم فایل
600 مگابایت
تعداد بازدیدها
2760 بازدید
تاریخ به‌روز‌رسانی
16 بهمن 1402
59,000 تومان 39,000 تومان٪34 تخفیف

مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی

مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی
مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی

دقت داشته باشید قیمت هر کتاب حدودا از 8,000 تومان تا 25,000 یا حتی 30,000 نیز است ولی کل این مجموعه با تخفیف 20,000 تومانی فقط 39,000 تومان میباشد

این مجموعه آثار شیخ بهایی در 12 کتاب با موضوع تمام وجه های علوم غریبه، شامل علومی مانند لیمیا(طلسم ها و انواع آنها) علم تسخیر موجودات غیر ارگانیک،جفر،رمل،فال،علم اسماء و اعداد و هزارن مطلب دیگر در زمینه علوم غریبه میباشد که به صورت اورجینال(بدون دستکاری محتوایی) در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است در ادامه توضیحات بیشتری در زمینه کتاب ها و محتوای آن خواهیم داد پس با ما با ادامه مطلب همراه باشید.

کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی

استاد شیخ بهایی یکی از استادان بزرگ قرن 9 خورشیدی در زمان خود یکی از برجسته ترین استاد انواع علوم بود مانند فلسفه،منطق،ریاضیات و چندین علوم دیگر نیز شناخته شده است یکی و هچنین این استاد در علوم غریبه و عرفان هم دستی داشته است که کتاب ها،نظریه هم بسیاری از این استاد گرانقدر به جا مانده است، شیخ بهایی یکی استادان و مشهور در عرصه علوم عریبه بوده است که کتب های بسیاری از او جا مانده است، در این کتاب ها شیخ بهایی به علوم غریبه و طلسم های، متافیزیک ،جفر،رمل و… به تحقیق و آموزش میپردازد یکی از مشهور ترین کتاب های این استاد نقش سلیمانی میباشد که به بررسی علوم غریبه و طلسم ها در زمان حضرت سلیمان پادشاه همه موجودات چه انسان، چه حیوان و همه اجنه و موجوداتی که از آن خبر داریم و نداریم بوده است.

البته بگوییم که تمام کتب شیخ بهایی بسیار مشهور بوده اند و دارای اطلاعات با ارزشی از علوم غریبه،متافیزیک و طلسم ها میباشند به همین منظور این کتب را برای شما آماده کردیم برای کسانی که به علوم غریبه و طلسم ها و یادگیری آن علاقه دارند در ادامه به مرفی بیشتر کتابه ها میپردازیم و استاد شیخ بهایی میپردازیم.

خلاصه ای زندگی شیخ بهایی

مجموعه کتب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی
مجموعه کتب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی

بهاالدین محمد بن حسین عاملی ملقب به شیخ بهایی در سال 26 ذیحجه 953 هجری قمری در اصفحان چشم به جهان گشود و در 12 شوال 1030 ه.ق در مشهد درگذشت این عالم و استاد همه چیز دان در زمان زندگی خود در علوم های بسیای به درجه استادی رسیده و تحیق بسیاری در این علوم کرده است این امر منجر به نوشتن چندین کتاب در علوم های متفاوت شده است.

علم فقه،فلسفه ،علوم غریبه،ریاضیات،نجوم،فیزیک،اخلاق ،طلسم او در زمان در علوم بسیاری تبحر داشته است یکی از آنها علوم غریبه میباشد او چندین و چندین شاگرد در این زمینه و دیگر زمینه ها داشته یکی از شاگردان او ملا صدرا نام دارد که او نیز عالم بزرگی در زمانه خود بوده است.

فیلم معرفی کتاب ها و مجموعه علوم غریبه شیخ بهایی

 

کتاب های شیخ بهایی با موضوع علوم غریبه

شیخ بهایی در زمان زندگی خود کتب بسیاری را نگاشته و شاگردان بسیاری داشته است او یک دانشمند در زمانه ی خود بود بسیاری از مردم او را استاد همه چیز دان معرفی کرده اند زیرا در بسیاری از زمنیه ها از جمله ریاضیات،فلسفه،نجوم،فیزیک و… تبحر داشته است یکی از زمینه هایی که او دارای علم بسیاری بود علوم غریبه میباشد در این زمینه تحقیق و جمع آوری اطلاعات بسیاری داشته است که او این اطلاعات ارزشمند در به صورت چندین کتاب دراورده است که در از انواع علوم غریبه،متافیزیک و علوم ماورائی سخن گفته است در این کتاب ها با موضوعاتی همچون انواع طلسم ها،تسخیر انواع موجودات غیر ارگانیک(جن،روح،فرشته و…تعویذ و تعویذ نویسی،علم جفر،فال و فالنامه،علم حروف و اسماء،علم اعداد و… سخن میگویید ادامه به معرفی 12 کتاب علوم غریبه شیخ بهایی میپردازیم.

لیست 12 کتاب علوم غریبه شیخ بهایی

  1. اعجاز اسماء الهی
  2. جامع العباسی
  3. سر المستتر
  4. فالنامه جفر
  5. سرخاب الرمل
  6. کشکول شيخ بهايي
  7. گنج نامه شیخ بهایی
  8. مرجان جادو
  9. مفتاح الفلاح
  10. ميزان الحساب
  11. نقش سليماني
  12. انرژی اذکار یا اسماء الهی

لازم به ذکر است که این کتب اصل هستند و هیچ گونه دستکاری محتوایی ندارند اگر کسی بخواهد علوم غریبه را آموزش ببیند نیاز به کتبی دارد که مطالب تکمیلی دارد زیاد مطالب ناقص هیچ ارزش علمی ندارند و نکته دیگر این است استاد شیخ بهایی یکی از برجسته ترین استادان علوم غریبه میباشد کتبی که معرفی شدند شامل تمام وجه هایی علوم غریبه میباشند در ادامه به معرفی یک به یک کتاب ها میپردازیم.

کتاب اعجاز اسماء الهی
کتاب اعجاز اسماء الهی

کتاب اعجاز اسماء الهی نوشته شیخ بهایی است. این کتاب به بررسی اسماء الهی و خواص نامهای خداوند می‌پردازد و در بسیاری از مذاهب اسلامی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در این کتاب، شیخ بهایی به بیان خصوصیات و خواص هر یک از اسماء الهی می‌پردازد و توضیحاتی در مورد تاثیرات و کاربردهای آن‌ها می‌دهد. همچنین، در بخشی از کتاب به بررسی اثرات و تاثیرات تلاوت هر یک از اسماء الهی در زمینه‌های مختلف مانند تکثیر، دفع بلا و… پرداخته می‌شود.

در بخشی دیگر از کتاب، شیخ بهایی به بررسی ساعات الکواکب در روزها و شب‌ها می‌پردازد که منجمان بر اساس آن‌ها دوازده قسم بخش کرده‌اند و هر قسمی به یکی از کواکب منسوب می‌شود.

در کل، کتاب الحاوی الحسینی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع در زمینه اسماء الهی و بررسی خواص آن‌ها مورد توجه واقع شده است و برای علاقه‌مندان به این حوزه، پیشنهاد می‌شود.

کتاب اعجاز اسماء الهی

کتاب جامع العباسی
کتاب جامع العباسی

در بخش علوم غریبه این کتاب ، شیخ بهایی به بررسی موضوعاتی مانند طلسم، جفر، کیمیا، اعتقاد و… می‌پردازد. همچنین، در بخش طلسم، به بررسی انواع طلسم‌ها و جادوها و توضیحاتی در مورد آن‌ها می‌پردازد.

به طور کلی، کتاب جامع العباسی یکی از مهم‌ترین و جامع‌ترین کتب در حوزه علوم دینی و فقهی است که به بررسی موضوعات مختلف و جانبی از دین و شریعت اسلامی می‌پردازد و برای علاقه‌مندان به این حوزه، پیشنهاد می‌شود.

کتاب جامع العباسی

کتاب سر المستتر
کتاب سر المستتر

کتاب سر المستتر

کتاب “سر المستتر” یکی از ارزشمندترین تالیفات شیخ بهایی در زمینه علوم غریبه، جفر، خوابنامه و خواص اسماء الهی است. این کتاب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و کمیاب‌ترین کتاب‌های علوم غریبه شناخته شده است.

در این کتاب، شیخ بهایی به بررسی موضوعات مختلفی مانند انواع دعانویسی برای جلب محبت، عقد اللسان، عقد الرجال، ختم مجرب، طریق احضار ارواح، بستن شهوت مرد، برای زیاد شدن شیر زن، بستن تب، جهت رفع گریه کودک و… می‌پردازد. همچنین، در بخش علوم غریبه، به بررسی موضوعاتی مانند رمز عظیم، لوح اثبات، دوای ریزش مو، زبان بند، احضار موکل، وسعت رزق، حروف طلسم و… می‌پردازد.

در کتاب “سر المستتر”، شیخ بهایی به بررسی دعاهای مختلفی نیز پرداخته است، از جمله دعای برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها، دعای برای رفع بلا و بیماری، دعای برای باطل کردن سحر و جادو، دعای برای ازدواج دختران و زنان، دعای برای آسان شدن زایمان بچه، دعای برای تقویت حافظه، دعای برای پیدا کردن یار و معشوق و دعای برای صحبت با روح و اجنه.

کتاب “سر المستتر” با حجم گسترده مفاهیم و سادگی درک و فهم آن‌ها، بهترین گزینه برای افراد علاقه‌مند به علوم غریبه و جفر می‌باشد. این کتاب یکی از گرانبه‌ترین اثرهای شیخ بهایی (استاد علوم غریبه) می‌باشد که در تمامی موضوعات، مطالبی دارد. به علاقه‌مندان به این حوزه پیشنهاد می‌شود که این کتاب را به هیچ عنوان از دست ندهند.

 

کتاب فالنامه جفر
کتاب فالنامه جفر

کتاب فالنامه جفر

کتاب فالنامه جفر شیخ بهایی مربوط به فال‌نامه و پیش‌بینی آینده با استفاده از علم جفر است. در این علم، با بررسی موقعیت، شرایط و تعدادی از علائم و نشانه‌ها، قرائت و پیش‌بینی آینده انجام می‌شود.

در این متن، برخی سؤالات و پرسش‌هایی مطرح شده‌اند که با استفاده از علم جفر، به آن‌ها پاسخ داده می‌شود. به‌عنوان مثال، در خصوص یک کاری که انجام می‌دهیم، پرسیده شده که آیا به‌راحتی می‌توان آن را انجام داد یا نه؟ آیا این کار به سرانجام می‌رسد یا نه؟ آیا با انجام این کار، به دین سلطان ضرر می‌زنیم یا نه؟

همچنین، در این متن به بررسی موضوعاتی مانند السولات، عدد کواکب و طالع، فال‌نامه و علایم و تعبیرات آن، فال عاقبت و … پرداخته شده است. در اینجا نیز، همانند سؤالات قبلی، با استفاده از علم جفر، پاسخ‌هایی برای این موضوعات ارائه شده است.

در کتاب فال‌نامه جفر شیخ بهایی، بیشتر به بررسی روش‌ها و اصول علم جفر و پیش‌بینی آینده با استفاده از آن پرداخته شده است. این کتاب برای علاقه‌مندان به این حوزه و همچنین برای افرادی که می‌خواهند در برابر موقعیت‌های گوناگون زندگی خود، با استفاده از علم جفر، پیش‌بینی‌هایی انجام دهند، پیشنهاد می‌شود.

کتاب سرخاب الرمل
کتاب سرخاب الرمل

کتاب سرخاب الرمل

نام کامل کتاب “مستطاب سرخاب رمل” که نوشته شیخ بهایی است، بهترین کتاب برای فراگیری علم رمل است. این کتاب شامل رساله‌ای جامع درباره قواعد علمی و عملی فن رمل است و هر عمل در چهار فصل شرح داده شده است. فصل اول، شرایط اشکال، فصل دوم، قواعد متفرقه، فصل سوم، صفت اشکال و فصل چهارم، احکام خانه‌ها و طریق احکام گفتن رومیان و دفین و غیره را پوشش می‌دهد.

برای فراگیری علم رمل، باید به شرایط وقت آن توجه شود و به این علم به‌طور کامل اعتقاد داشته باشید. همچنین، از آن برای آزمون و خطا استفاده نشود و با داشتن حضور قلب، از خدا مدد بخواهید تا حقیقت را برای شما روشن کند. بعد از خواندن آیات و اوراد وارده، می‌توانید به عمل بپردازید.

علم رمل از معجزات حضرت دانیال نبی است و بر پایه اعداد و عناصر اربعه (آب، خاک، آتش و باد) استوار است. با استفاده از این علم، تا حدودی می‌توان به آینده پی برد. این علم بیشتر بر مبنای سیر خط و نقطه است و شاخه‌های گوناگونی دارد. اساس کار در رمل، ریختن نقطه است. این کار به دو روش انجام می‌شود؛ یا رمال به طور تصادفی در شانزده سطر تعدادی نقطه می‌کشد و نقطه‌های هر سطر را دو به دو به هم وصل می‌کند و یا با ریختن قرعه یا تاس، خط و نقطه‌ها را تشکیل می‌دهد. پس از تشکیل خط و نقطه‌ها، آنها را به صورت چهار ردیف چهارتایی نوشته و به آن‌ها امّهات می‌گویند.

کتاب “مستطاب سرخاب رمل” شیخ بهایی، کتابی جامع و کاربردی در حوزه علم رمل است که برای دانشجویان و علاقه‌مندان به این حوزه توصیه می‌شود.

موضوعات کتاب سرخاب الرمل شیخ بهایی:

• فصل اول در شرائط اشکال و آنچه که در این علم ضرورتر باشد
• قبض الداخل
• قیض الخارج
• بیاض
•حمره
•و دیگر انواع رمل
• آموزش رمل و اسطلاحات
• فصل اول و دوم و سوم و چهارم و پنجم در صفت اشکال سکن
• قاعده سوال طریقه ثانی رومیان
•در احوال بیمار گوید
• قاعده برآوردن ضمیر گوید
•طریقه دیگر عدد گفتن در احکام
• قاعده دریافت کردن عمر سائل
•در باب دریافت کردن دفین گوید
•جدول اعداد طول و عرض و عمق
• قاعده بروج طریق ثانی
•خاتمه الطبع از جناب علما مطیع

 
 
کتاب کشکول شيخ بهايي
کتاب کشکول شيخ بهايي

کتاب کشکول شيخ بهايي

“کشکول علوم غریبه” اثری بسیار معروف از شیخ بهایی است که شامل مجموعه‌ای از ادعیه، طلسم‌ها، احضاریات، علوم غریبه، علوم خفیه، اشعار و نثرهای پندآموز و جالب است. این کتاب یک آینه از معرفت‌ها و مشرب بهایی است که انواع مختلفی از علوم و معارف را در بر می‌گیرد.

موضوعات مطرح شده در “کشکول علوم غریبه” شامل مضامین دینی، تاریخی، ادبی، ریاضی و نجومی است. این مطالب بدون هیچ نظم خاصی به دنبال هم آمده‌اند، اما با وجود این موضوعات مختلف، خواننده را به ضمیر فکری بهایی نزدیک می‌کند.

بعضی از شعرها و نثرهای این کتاب از خود شیخ بهایی و بعضی دیگر از دیوان‌ها و کتاب‌های مورد علاقه وی جمع‌آوری شده‌اند. این کتاب یک کتاب کامل در زمینه علوم غریبه، ادعیه و طلسمات جدایی، محبت، تسخیرات، جن و ادعیه رفع مشکلات، رزق و افزایش روزی است.

“کشکول علوم غریبه” یک مجموعه گران‌سنگ از علوم و معارف مختلفی است که به عنوان یکی از نامدارترین اثرهای شیخ بهایی شناخته می‌شود و به خوانندگانش امکان می‌دهد تا با مفاهیم و آیین‌های مختلفی آشنا شوند.

گنج نامه شیخ بهایی
گنج نامه شیخ بهایی

کتاب گنج نامه شیخ بهایی

گنج‌نامه شیخ بهایی، یکی از نسخه‌های ارزشمند گنج‌نامه است که در آن شیخ بهایی به معرفی و توصیف مکان‌هایی که در آن‌ها گنج‌های دفن شده‌اند، پرداخته است. در این نسخه، تله‌ها و طلسمات دفینه‌ها، علائم و نشانه‌های کامل و جزئیات دفینه‌ها و رمزگشایی آن‌ها نیز ذکر شده است.

گنج‌نامه شیخ بهایی نسخه احمد وزیری شامل بیش از ۲۱۰۰ سند از شهرهای مختلف ایران است که مناسب جهت استخراج اطلاعات تاریخی و علایم و نشانه‌های قدیمی می‌باشد. در این کتاب، شهرها و مناطقی مانند تهران، رشت، قم، کرج، ساوه، محمودآباد، میاندوآب، لار، لاهیجان و زرند به طور جزئیات توصیف شده‌اند.

لازم به ذکر است که نسخه نامه احمد وزیری یا گنج‌نامه شیخ بهایی، یکی از کتاب‌های نایاب و گرانبهاست که در فروشگاه‌های کتاب با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسد. اما شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ی کمتر، این کتاب با ارزش را از طریق سایت‌های دانلود کتاب الکترونیکی دریافت کنید.

دانلود کتاب مرجان جادو در باب علوم غریبه و طلسم ها نسخه اصل و رمزگشایی شده
دانلود کتاب مرجان جادو در باب علوم غریبه و طلسم ها نسخه اصل و رمزگشایی شده

کتاب مرجان جادو

کتاب مرجان جادو، یکی از مهمترین منابع در حوزه‌ی علوم فرازمینی و غریبه‌شناسی است که شامل دعاهای حاجات، طلسم‌ها، کف بینی، آینه بینی، احضار جن نوری و ناری، فتح کنوز و دفینه، گنج یابی، باطل کردن سحر و جادو، بخت گشایی، افزایش رزق و روزی و بسیاری از دعاهای دیگر است. این کتاب به فارسی توسط شیخ بهایی به زبان تحریر درآمده است.

مرجان جادو، به عنوان یک منبع خودآموز و مرجع در حوزه‌ی علوم غریبه، تسخیرات، ختومات، احضار ارواح و جن انس، و دعانویسی بکار می‌رود. همچنین، این کتاب در زمینه‌ی گنج یابی و دفینه یابی نیز اطلاعات کاملی ارائه می‌دهد و شامل دعاهایی برای پیدا کردن گنج و دفینه و شکستن طلسم گنج‌ها و دفینه‌ها است.

کتاب مرجان جادو، دعاها و طلسمات بسیار نایاب و قوی و مجرب را برای بخت گشایی، کارگشایی، گشایش بخت و باز شدن بخت باز شده، ارائه می‌دهد. این کتاب توسط استاد بزرگ علوم غریبه و دانشمند ایرانی، شیخ بهایی نوشته شده است و جزو برترین و مهمترین آثار و کتاب‌های او در زمینه‌ی گنج و دفینه یابی، کشف عتیقه‌های زیرزمینی، بخت گشایی، کارگشایی، افزایش رزق و روزی، باطل کردن انواع سحر جادو، و ذکر و دعا و ادعیه‌های قوی و مجرب می‌باشد.

دو نکته مهم درمورد این کتاب:

این کتاب یکی از ارزشمندترین کتاب هایی است که در عرصه علوم غریبه موجود میباشد نسخه هایی زیادی از این کتاب موجود میباشد این نسخه اصل میباشد 

این کتاب جداگانه در سایت موجود است شما میتوانید از لینک زیر اقدام به خرید بکنید

دانلود کتاب مرجان جادو در باب علوم غریبه و طلسم ها نسخه اصل و رمزگشایی شده

کتاب مفتاح الفلاح
کتاب مفتاح الفلاح

کتاب مفتاح الفلاح

کتاب “مفتاح الفلاح” یا همان “مفتاح الفلاح فی عمل الیوم و اللیلة من الواجبات و المستحبات”، نوشته شیخ بهایی  است و در سال ۱۰۱۵ق به چاپ رسید. این کتاب در شش باب، درباره ادعیه، اعمال واجب و مستحب، و آداب پسندیده‌ای که یک مسلمان در طول روز و شب باید انجام دهد، نوشته شده است.

مفتاح الفلاح به عنوان یکی از مهمترین کتب در حوزه‌ی عملیات دینی، مورد توجه واقع شده است. این کتاب شامل آداب و رسوم مرتبط با نماز، روزه، زکات، حج، توبه، خمس، میراث، و موارد دیگر است. همچنین، کتاب مفتاح الفلاح از نظر برخی علمای دین، به عنوان یکی از کتب مهم و معتبر در این حوزه شناخته شده است و در بسیاری از کشورهای اسلامی تدریس می‌شود. قسمتی از این کتاب درمورد ادعیه و تعویذها است که مربوط به علوم غریبه میباشد

کتاب ميزان الحساب
کتاب ميزان الحساب

کتاب ميزان الحساب

“ميزان الحساب” یکی از افتخارات بزرگ شیخ بهایی در حوزه علوم غریبه و فلسفه است. این کتاب شامل مطالبی درباره‌ی علوم غریبه، فلسفه و معرفتی است که شامل دعاها، ادعیه، طلسم‌ها، جادوها، و دیگر مواردی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تحقق اهدافی چون کشف رازهای طبیعت، احضار ارواح، تسخیر جن و نیز موفقیت در زمینه امور مالی و اجتماعی، دست پیدا کرد.

در کتاب “ميزان الحساب”، شیخ بهایی به بررسی مسائلی مانند ذهنیت، معرفت، و دانش عملی در علوم غریبه پرداخته است. او بر این باور بوده که برای دستیابی به مهارت‌های علوم غریبه، باید به دو چیز اصلی توجه کرد: اول اینکه باید بصیرت ذهنی خود را تقویت کنیم و دوم اینکه باید با استفاده از تکنیک‌هایی چون دعا، ادعیه، و طلسم‌ها، قوای خود را بهبود بخشیم.

از جمله موضوعاتی که در “ميزان الحساب” به آن پرداخته شده است، می‌توان به توضیحات درباره هنرهای غریبه شامل طلسم‌ها و جادوها، و نحوه اجرای آن‌ها، اشاره کرد. همچنین، شیخ بهایی در این کتاب به بررسی ادعیه و طلسم‌های مختلف برای کسب ثروت، دفع بلایا و آفات، و درمان بیماری‌ها پرداخته است. به طور کلی، “ميزان الحساب” یکی از کتاب‌های پرطرفدار و مهم در حوزه علوم غریبه و فلسفه است که همچنان تأثیرات وسیعی در این حوزه دارد.

کتاب نقش سليماني
کتاب نقش سليماني

کتاب نقش سليماني

این کتاب به طور خاص به نقش سلیمانی در علوم غریبه می‌پردازد و در آن توضیح داده شده است که چگونه با استفاده از ادعیه و طلسم‌های مختلف می‌توان به تحقق اهدافی چون کشف رازهای طبیعت، احضار ارواح، تسخیر جن و نیز موفقیت در زمینه امور مالی و اجتماعی، دست پیدا کرد.

در این کتاب، شیخ بهایی به بررسی مسائلی مانند هنرهای غریبه، ادعیه، طلسم‌ها، جادوها، و دیگر مواردی که با استفاده از آن‌ها می‌توان به تحقق اهدافی در زمینه علوم غریبه دست یافت، پرداخته است. همچنین، در این کتاب، اطلاعاتی درباره کواکب، برج‌ها، و ساعات سعد و نحس نیز ارائه شده است که به کاربر این امکان را می‌دهد که به سادگی زمان و مکان مناسب دعا نویسی را بشناسد.

نسخه اصلی و خطی کتاب نقش سلیمانی، بدون سانسور و با حفظ اصالت و دقت، از نسخه موجود در کتابخانه ملی اسکن شده است. به طور کلی، کتاب نقش سلیمانی به عنوان یکی از کتاب‌های بسیار مهم و معتبر در حوزه علوم غریبه شناخته شده است و همچنان تأثیرات وسیعی در این حوزه دارد.

دانلود کتاب اسرار و رموز انرژی اذکار یا اسماء الهی
دانلود کتاب اسرار و رموز انرژی اذکار یا اسماء الهی

کتاب انرژی اذکار یا اسماء الهی

کتاب انرژی اذکار یا اسماء الهی“، به نگارش شیخ بهائی و امام محمد غزالی، به موضوعاتی مانند شناخت منشاء عظیم انرژی در اسماء الهی، پالایش درونی و آمادگی انسان برای درک بیشتر و افزایش ظرفیت درونی، انبساط مدارات درون به اقصی نقاط جهان، و یافتن پاسخ همه سوالات ذهنی از کائنات، می‌پردازد.

در این کتاب، روش‌هایی برای تسخیر موجودات غیر ارگانیک و دستیابی به نوزاد نورانی، تسلط بر چاکرای هفت بدن و تاثیر ذکر و اسماء الهی بر بدن از طریق چاکراها، بررسی شده است. همچنین، به موضوعاتی مانند آماده سازی برای ارتباط با لایه‌های لطیف‌تر هستی و نیروهای غیر ارگانیک و نیروهای برتر، و روابط با جهانهای برتر، پرداخته شده است.

این کتاب به خوانندگان این امکان را می‌دهد که با پالایش درونی و استفاده از اسماء الهی، به تحقق اهداف مانند انبساط مدارات درونی و یافتن پاسخ همه سوالات ذهنی از کائنات، دست یابند. به طور کلی، “کتاب انرژی اذکار یا اسماء الهی” به عنوان یک کتاب مهم در حوزه انرژی و پالایش درونی شناخته شده است.

تصویر لیست کتاب ها:

SheykhBahaie list book
مجموعه کتاب های علوم غریبه استاد شیخ بهایی
0/5 (0 نظر)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *