جن چیست؟ همه چیز درمورد جن + عکس و ویدئو واقعی جن

بازدید: 690 بازدید
عکس جن
عکس جن

خلاصه :

جن موجودی اسرار آمیز که به در ایران با عنوان از ما بهترون شناخته میشود در عربی (جن) و در انگیسی با نام هایی همچون (JinnDjinngenies) شناخته میشود، حقیقت این است که ما انسان ها از چیزی که ندیدیم و نمی شناسیم مترسیم، مانند جن، شیطان یا همزاد و دیگر موجودات ماورائی در این مقاله سعی شده که همه چیز را درمورد جن ، زندگی جن ،شکل جن ، مرگ جن ، صدای جن و هچنین عکس جن واقعی و فیلم جن واقعی (ویدئو جن واقعی) را بیان کنیم.

در این مقاله همه چیز درمورد جن را نوشته ایم از جمله:

  • جن چیست؟
  • عکس واقعی جن ، فیلم واقعی جن
  • راه هایی محافظت خود در برابر جن (دفع جن)
  • جن در قرآن کریم (سوره جن)
  • ویژگی هایی ظاهری جن
    • جن چه شکلی است؟
    • صدای جن
  • ارتباط انسان با جن
  • جنگیری چیست؟،احضار جن
  • داستان های جن
  • و چندین مبحث دیگر درمورد جن…

لطفا توجه داشته باشید مطلب زیر برای افراد زیر 18 سال و کسانی که مشکل قلبی دارند یا میترسند مناسب نیست

اگر میترسید این مطلب برای شما نیست (😒) ولی دوست دارید بیشتر درمورد جن بدانید با ما همراه باشید.

جن چیست؟

جن از نظر معنا و مفهوم کلمه ، جن کلمه عربی است که به معنای ( پنهان ، پوشیده) میباشد، تعریف جن با توجه به باور های اسلامی :

جن ، یا اجنه موجوداتی هستند که در این دنیا زندگی میکنند و معمولا دیده نمیشوند وجود ماورالطبیعی دارند که از درک انسان ها خارج هستند و مانند انسان ها دارای دین ، قومیت ، زندگی و خانواده هستند، جسم اجنه ورای فیزیک میباشد و از جسم فیزیکی مانند انسان ها برخوردار نیستند، برای همین هم میتوانند خود را به شکل هر حیوانی و انسانی تبدیل کنند.

جن از نظر علمی

همانطور که گفته شد اجنه را نمیتوان به چشم غیر مسلح دید و همینطور ، تا کنون که ما در عصر تکنولوژی هستیم چیزی اختراع نشده است که ما اجنه و ارواح را ببینیم البته تا جایی که دولت ها به ما گفته اند ، تا الان علم روانپزشکی و یا علم فیزیک نتوانسته وجود جن و یا عدم وجود جن را به اثبات برساند.

و یا افرادی که در راس قرار دارند مانند دولت ها و… نمیخواهند ما چیزی در رابطه با آنها بدانیم مانند UFO ها یا همان بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی که به تازگی دولت آمریکا تایید کرده که چنین چیزی وجود دارد تا قبل از آن چنین چیزی را رد کرده است.

آیا جن واقعا وجود دارد؟

آیا جن واقعا وجود دارد؟

حقیقت این است که ما انسان ها در مقابل دنیایی به این بزرگی هیچ چیزی نمیدانیم حتی زمینی که در آن زندگی میکنیم را به طور کامل کشف نکرده ایم عمر ما محدود میباشد، ولی شاید بعد از مرگ وقتی از بدن فیزیکی خود رها شویم حقایق بسیاری روشن شود. حال جواب این سوال را به پای شما میگذارم آیا جن واقعا وجود دارد؟

بسیاری از علمای دینی و کلا دین اسلام بر این باور هستند که اجنه وجود دارد، حتی بسیاری از ادیان دیگر نیز بر این باورند که اجنه وجود دارد ولی با اشکال و اسامی دیگر مانند شیطان ، عفریت و… ولی همانطور که عرض شد، علم مدرکی بر اساس وجود و یا وجود نداشتن آن پیدا نکرده است.

حقیقت این است که ما انسان ها در مقابل دنیایی به این بزرگی هیچ چیزی نمیدانیم حتی زمینی که در آن زندگی میکنیم را به طور کامل کشف نکرده ایم عمر ما محدود میباشد، ولی شاید بعد از مرگ وقتی از بدن فیزیکی خود رها شویم حقایق بسیاری روشن شود. حال جواب این سوال را به پای شما میگذارم آیا جن واقعا وجود دارد؟

معتقدند وجود جن، مانند داستان‌های قدیمی به شما معرفی شود. بسیاری به وجود این موجودات اعتقاد دارند ولی بسیاری دیگر این باور را رد می‌کنند. جن‌ها به عنوان موجوداتی هوشمند و پنهانی تصور می‌شوند که از دید انسان‌ها پنهان می‌شوند.

برخی دلایل رد نشدنی برای وجود آن‌ها را مطرح می‌کنند، اما اثبات مستقیمی از وجود آن‌ها وجود ندارد و معمولاً به عنوان قصه‌ها و افسانه‌ها تلقی می‌شوند.

اما هنوز هم برخی از افراد به وجود آن‌ها اعتقاد دارند، بدون اینکه به دلایل قاطعی برای اثبات این باور برخورد کنند. در نتیجه، مسئله وجود جن همچنان یکی از موضوعات مورد بحث و گفتگو است که تاکنون پاسخ کاملی برای آن پیدا نشده است.

جن در باور اسلامی و دیگر مذهب ها

اسلام درمورد اجنه اینگونه میگویید که آنها هزاران سال قبل از حاکمیت انسان ها بر زمین وجود داشته اند، عنصر وجودی انسان از خاک است و جن از آتش میباشد.

هزاران سال پیش قبل از وجود انسان جن ها حاکمان زمین بوده اند، خداود عذابی بزرگ نازل کرد و آنها را به هلاکت رساند در این بین چندین جن که از گناه پاک بودند را نزد خود برد ، هزاران سال بعد وقتی انسان را خلق کرد و به زمین فرستاد اجنه ها نیز به زمین فرستاده شدند.

در باورد دیگر مذاهب نیز اجنه وجود دارد ولی به نام هایی دیگر مانند:

جن در باورهای مذهب مسیحیت:

در باور هایی مسحیت برخی وجو جن را نفی میکنند و وجود آن را به تایید نمیکنند ولی برخی وجود جن را تایید میکنند و به آن (ارواح خبیث) یا (ارواح شیطانی) و همینطور دیمن (Demon) شناخته می شود.

همینطور عمل جنگیری در باور های کاتولیک نیز انجام میشود در بسیاری از فیلم ها که برچسب تخیلی خورده اند ، گفته اند که داستان بر اساس واقعیت میباشد.

جن در باورهای مذهب یهودیت :

در باور هایی یهودی نیز باور دارند که جن وجود دارد و از آتش و هوا تشکیل شده است آن وجود زمان و مکان برای آن ها فرقی ندارد در زمان کم میتوانند به همه جا سفر کنند همینطور در باور های یهودی آن ها میتوانند خود را شبیه انسان یا حیوان در بیاورد.

در باور ها و دین یهودی به آنها (شٍدیم-Shedim) میگویند.

جن در باور های مذاهب شرقی (بودا ، هندو ، و…):

در باور هایی بودا و هندو به عنوان روح هایی شیطانی یا شیطان یاد میشوند ، , همینطور به عنوان روح هایی خوب مانند یاکشا (Yaksha) که به معنای روح طبیعت میباشد در باور بودا یاد میشود.

در باور هایی هندو نیز موجوداتی مار مانند با سر انسان که کالیا (Kaliya) که نیش زهر آگینی دارد و همینطور مانیشوسورا (Mahishasura) که موجودی شبیه به گاومیش میباشد.

جن در قرآن کریم

جن در قرآن کریم

کلمه جن در قرآن 22 مرتبه یاد شده است ، همینطور در کتاب آسمانی ما جن قبل از آفرینش انسان به وجود آمده است و همینطور سوره ای به نام جن نیز در قرآن وجود دارد و موجودی شبیه به انسان است (در به وجود آمدن و زندگی) برای مثال جن زن و جن مرد وجود دارد مانند انسان زندگی، آمیزش و زاد ولد میکنند.

سوره جن

سوره جن نیز بسیاری از حقایق درمورد جن را بازگو میکند مانند زن و مرد بودن ، مسلمان و غیر مسلمان ، تولید مثل و…

همینطور مانند انسان دارای عقل و فهم میباشد، و دارای عمری بسیار طولانی میباشد در یکی از داستان ها اینطور یاد شده است که:

داستان جن 1400 ساله

چوپانی در چند دهه پیش در عربستان خود را گم میکند و در نهایت غاری پیدا میکند که در آن استراحت کند، در حال استراحت بود که ماری در آن جا میبیند بسیار بزرگ و سیاه با چشمانی قرمز چوپان آماده فرار میشود که مار شروع به سخن گفتن میکند میگوید: ای انسان نترس من از قوم اجنه مسلمان هستم به تو آسیبی نخواهم رساند، او با جن هم کلام میشود و در از او میپرسد تو سال داری جن : من از زمان پیامبر (ص) هستم و در بسیاری از جنگ ها با او بوده ام چوپان : آیا میتوانی شکل حضرت محمد را برای من بازگو کنی جن: نه من هیچ اجنه دیگری اجاز این کار را نداریم روز بعد جن به او کمک میکند تا به آبادی خود بازگردد، اما وقتی چوپان دوباره به آن غار بازگشت دیگر او را ندید.

پیامبرانی نیز از جنس خودشان در زمانی که حاکم زمین بوده اند داشته اند مانند ما انسان ها آیه 130 سوره انعام نیز به این موضوع شاره دارد:

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ أَلَمْ يَأْتِكُمْ رُسُلٌ مِنْكُمْ يَقُصُّونَ عَلَيْكُمْ آيَاتِي وَيُنْذِرُونَكُمْ لِقَاءَ يَوْمِكُمْ هَذَا قَالُوا شَهِدْنَا عَلَى أَنْفُسِنَا وَغَرَّتْهُمُ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا وَشَهِدُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا كَافِرِينَ ﴿۱۳۰﴾

اى گروه جن و انس آيا از ميان شما فرستادگانى براى شما نيامدند كه آيات مرا بر شما بخوانند و از ديدار اين روزتان به شما هشدار دهند گفتند ما به زيان خود گواهى دهيم [كه آرى آمدند] و زندگى دنيا فريبشان داد و بر ضد خود گواهى دادند كه آنان كافر بوده‏ اند (۱۳۰)

ویژگی هایی اجنه بر اساس قرآن کریم:

  • وجود آن ها پیش از نسل انسان و خلقت آدم و هوه
  • عنصر وجودی آن ها از آتش یا آتش بدون دود
  • دارای عقل و اراده هستند
  • تولد ، زندگی ، ازدواج ، آمیزش و…
  • دارای قومیت هستند
    • نام و قومیت آن ها متفاوت است(طبقه های اجتماعی)
  • دارای اجنه کافر و مسلمان هستند
    • از دین هایی مخطلفی هستند
  • دارای عمر طولانی هستند
  • دارای محلق زندگی متفاوتی هستند
  • جمعیت آنها بسیار بیشتر از انسان ها

محل زندگی جن ، جن در کجا زندگی میکند؟

برای این درک بهتر محل زندگی جن و این که جن در کجا زندگی میکند توجه کنید که مام انسان ها فقط در خشکی ها زندگی میکنیم و فقط 27 درصد خشکی در زمین وجود دارد با وجود این ما فقط 1/4 این خشکی ها را استفاده میکنیم.

برای این درک بهتر محل زندگی جن و این که جن در کجا زندگی میکند توجه کنید که مام انسان ها فقط در خشکی ها زندگی میکنیم و فقط 27 درصد خشکی در زمین وجود دارد با وجود این ما فقط 1/4 این خشکی ها را استفاده میکنیم.

به دلیل وجود ورای طبیعی جن جا هایی که جن زندگی میکند بسیار بسیار پراکنده است مانند اقیانوس ها، بیابان ها، کوه ها و اعماق جنگل ها و جا هایی که پای هیچ انسانی به آنها نرسیده است.

میتوان محل زندگی جن را به شرح زیر بیان کرد:

  • مانند ما انسان ها در شهر ها و روستا ها خود در جایی دور از دسترس انسان ها
  • برخی در خانه های ما زندگی میکنند .
  • خانه های خالی از سکنه.
  • خانه های که مدت بسیار زیادی خالی مانده اند.
  • خانه هایی بسیار کثیف میباشند.
  • مستراح ، دستشویی ، حمام محل زندگی شیاطین (اجنه های بد و کافر) هستند.
  • در محل هایی که زندگی برای انسان ناممکن است مانند:
    • بیابان های وسیع.
    • بلند ترین کوه ها و دره ها.
    • عمیق ترین و تاریک ترین غار ها ، شکاف ها و گودال ها.
    • در سطح دریا ها و اقیانوس ها.
    • در عمیق ترین دریا ها و اقیانوس ها.

داستان جن مسلمان در خانه ام بر اساس واقعیت

من به دوستم گفتم: آیا فکر می‌کنی جنی در خانه‌ام زندگی می‌کند؟

او گفت: بله، بله، و همگی از مسلمان‌ها هستند و سپاس خدا. میان آنها “سعید” و “مرجان” است، که فرزندان یک جن مسلمان به نام “زبیده” و شوهرش “محمد” هستند و با چند فرزند دیگر در سقف خانه هستند. آنها خدمتکاران خانه هستند که خداوند آنها را از خانواده‌هایی که به اسلام بسیار پایبند هستند ، از بسیاری از مشکلاتی که شما نمی‌بینید نجات می‌دهد.

گفتم: آیا محمد و برادرانش از بقایشان خسته نمی‌شوند وقتی بر روی سقف نشسته یا چسبیده‌اند؟

او گفت: به خدا سپاس، طول روز به این شکل می‌مانند. وقتی غذا را می‌گذارید، پایین می‌آیند و با شما می‌خورند، وقتی بلندش می‌کنید، سپاس می‌گویند و بالا می‌روند. تا شب بیدارند، نماز شب را انجام می‌دهند و برای چسبیدن به سقف کمی خسته می‌شوند و در اینجا برای خوابیدن روی هر گونه بالش یا صندلی در این اتاق می‌آیند، تا برای نماز تهجد و قیام شب آماده باشند. در حالی که پرنده‌اند و دور سقف پرواز می‌کنند و بین اسارت و تکانه‌های خود ، یاد خدا و تسبیحش را می‌گردانند.

گفتم: آیا آنها از خانه خارج می‌شوند برای نیازها یا سفر یا چیزهای دیگر؟

او گفت: بله، سفر می‌کنند و برمی‌گردند. بارها به حرم مکه معظم و یا حرم نبوی شریف می‌روند و در یک فرصت به خانه خود می‌آیند.

گفتم: خانه‌ام و خانه‌آنها با اجازه خدا و به فضل او خوشبخت است. حضور جن مسلمان در خانه مسلمان نشانه خوبی است و نشان از برکت و رضایت خداوند عز و جل است.

این یک گفتگویی است که در مورد وجود جن مسلمان در خانه برگزار شده است.

درباره “شیاطینی که در مستراح” زندگی می‌کنند

جن مسلمان گفت: من یک اطلاعات مهم برایت خواهم گفت.

گفتم: خوب، انشاءالله.

او گفت: شیاطین علاقه‌مند به زندگی در محیط‌های کثیف و کثیف هستند و بوی بد و مواد فاسد را دوست دارند. بنابراین، هنگامی که نذرانه اذان به نماز صبح می‌دانند، به سمت نزدیکترین مستراح می‌پرند و گوش‌هایشان را با دستهایشان می‌پوشانند یا لباس‌هایشان را باز می‌کنند، و برخی از آنها حتی به لوله‌های فاضلاب می‌پرند. بنابراین هنگامی که وارد آب‌گرم می‌شوید، با پای چپ خود وارد می‌شوید و می‌گویید: “اعوذ بالله من الخبث و الخبائث” و از آن جلوگیری می‌کنید. زنان هم مورد توجه نیاز دارند که آب داغ را در مخزن‌های فاضلاب بریزند بدون اسم خدا و بدون استغاثه از شیطان رجیم، زیرا این آب می‌تواند یک شیطان را بکشد و خانواده‌هایی که این کار را می‌کنند، می‌خواهند انتقام بگیرند.

جود تصاویر و مجسمه در خانه


به خاطر خدا و توفیق او من در خانه‌ام تصاویر افراد را نصب نمی‌کنم و مجسمه‌ها و شکل‌ها نمی‌گذارم، اما من یک “مجسمه” دارم که در انبار است و داخل خانه نیست

مجسمه را برای او آوردم

او به سمت راست و چپ نگاه کرد و به سقف نگاه کرد و ناگهان “مجسمه” را دید و با عجله گفت مجسمه را بیاور

گفت: مجسمه را بیاور و سپس یک چاقو و سر مجسمه را بپوشان

و سپس فریاد زد : بیا به بیرون

گفتم: چرا این کار را انجام می‌دهید؟

او گفت: من دو شیطان بر سر این مجسمه می‌بینم.

و سرش را پوشاندیم، شیاطین از بین رفتند – به فضل الله

گفتم: در مورد عکس‌های فتوگرافی، آیا شیاطین هم جلب می‌شوند؟

او گفت: آنها دارای مغناطیس هستند که شیاطین را جلب می‌کند، بنابراین آنها را نصب یا نمایش ندهید، اگر روی یک کتاب یا مجله قرار بگیرد، آن را بچرخانید تا تصویر مخفی شود.

اینجا اشاره‌ای به دو عروسک با شکل گرفته شده است، یکی با شکل فیل و دیگری با شکل عروس.

و من گفتم: اما در مورد این دو؟ آیا آنها شیاطین را جلب می‌کنند؟

او گفت: نه، بازی‌های کودکان شیاطین را جلب نمی‌کنند.

گفتم: چرا؟

او گفت: دلیلش را نمی‌دانم، اما، به نظر می‌رسد که جاذبه‌ای که از آن منشأ می‌گیرد برای شیاطین به وسیله‌ی قدرت الهی یا قدرت‌هاشان غیرفعال شده باشد.

جن مسلمان گفت: و این را به خاطر داشته باشید که یک اتاق خالی نباید در منزلتان داشته باشید، هنگامی که خودتان و خانواده‌تان در آن فعالیت می‌کنید و در آن می‌خوابید و خدا را به یاد می‌آورید، چون اگر یک اتاق خوابیده و آن دیگری را ترک کنید، شیطان بر روی آن فرا می‌گیرد.

گفتم: پس نباید اتاق خالی وجود داشته باشد.

او گفت: بله، اما اتاق‌های مهمل به صد در صد شیطان نیست، بلکه شیاطین بیشتری در آن وجود دارند مگر اینکه به نام خداوند متعال همیشه اذکاری کنند.

مکالمه درباره “شیاطینی که در خیابان‌ها زندگی می‌کنند”

او گفت : و همچنین ارتش‌های ابلیس در همه جا منتشر شده‌اند، و آنها (متجاوزان) هستند، برخی از آنها در خیابان‌ها می‌مانند تا گوشه‌های خیابان را در شب‌ها کنار گیرند، برخی از آنها در پشت باغ‌ها و کوه‌ها و کوهستان‌ها مخفی می‌شوند تا از آنها خودداری کنند و برخی از آنها در مراکز شهری می‌مانند، به ویژه در خانه‌های خالی، زیرا اغلب مردم به تعطیلات می‌روند و خانه‌های آنها خالی هستند و برای شیاطین بهترین مکان برای پناهگیری است.

منبع : ویکی پدیا

در جای دیگری نیز یاد شده است که جن در محلی که آتش هست مانند اجاق یا شومینه و… برای این که اجنه از آتش خلق شده اند، جذب آتش میشوند.

به روایت رسول اکرم (ص) اجنه در خرابه ها و یا خانه هایی که مدت زیادی خالی مانده اند و یا در جاهایی که نجاست بسیار میباشد مانند مستراح یا آغل حیوانات ، حمام ، خانه ای که ناپاکی و پلیدی بسیار است.

زندانی کردن اجنه و شاطین به دست حضرت محمد

محل زندانی کردن اجنه و شاطین به دست حضرت محمد
محل زندانی کردن اجنه و شاطین به دست حضرت محمد

اعراب قبل از اسلام نیز به اجنه باور داشته اند درمنطقه ای در نزدیکی شهر جازان ، منطقه ای وجود دارد که بسیار اصوات و صدا ها و ناله هایی در آن منطقه گزارش شده است مردم آن منطقه بر این باوردند که حضرت محمد اجنه ناپاک و شیاطین را در آن منطقه زندانی کرده است.

ویژگی هایی ظاهری جن ، جن چه شکلی است؟

جن چه شکلی است؟

همانطور که مطرح شد به خلقت انسان از گل میباشد ولی خلقت جن از آتش یا آتش بدون دود میباشد بنابر این جسم و موجودیت جن فرای درک انسان است در حین حال میتواند خود را به هر حیوان و انسانی در بیاورد و همچنین میتواند خود را به اشیاء تبدیل کند.

…جن میتواند:

  • توانایی عبور از باریک ترین روزنه ها
  • طی و الارض
  • توانایی سفر به کرات دیگر
  • توانایی رفتن به عمیق ترین دریا ها و اقیانوس ها
  • توانایی رفتن به گذشته (توانایی رفتن به آینده از او صلب شده)
  • توانایی تبدیل با انسان ، حیوان و اشکال مخطلف

پس با اوصاف بالا جن جسم ندارد و یا دارای جسمی ماورا الطبیعی میباشد، گزینه دوم ایده آل تر میباشد، زیرا وقتی خود را به انسان یا حیوان تبدیل میکند قابل لمس است و در بسیاری از روایات جن دارای جسمی بسیار لطیف میباشد.

عکس جن

عکس جن
جن واقعی

اگر در گوگل سرچ کرده باشید ممکن است به این عکس برخورده باشید، داستان این عکس این گونه است که:

در سال 1990 جنی در کوه هایی راس الخیمه دبی ظاهر شده و عکاسی قبل از این که توسط جن کشته شود این عکس را گرفته است ولی شایعه دروغی بیش نبود و معلوم شد که فقط یک مجسمه گچی میباشد و برای جذب توریست طراحی شده است.

متن خبر

گالری عکس واقعی از جن + گالری فیلم هایی واقعی از جن

قبل هر چیز لطفا اگر بیماری قلبی دارید، یا کمتر از 18 سال دارید این صفحه را ببندید

همان طور که در ابتدا گفتیم عکس گرفتن از جن با شکل اصلی امکان پذیر نیست ولی وقتی ، خود را تبدیل به جسم میکند میتوانید را ببینید و عکس بگیرید، گالری زیر مجموعه از عکس هایی میباشد که از جن گرفته شده اند قضاوت واقعی بودن یا نبودن آن ها را به شما میسپاریم.

گالری فیلم هایی واقعی از جن

در این قسمت نیز برای شما گالری ویدئو هایی از جن که به ادعایی خود منتشر کنندگان واقعی میباشند را میبینیم

شکل واقعی جن را به هیچ وجه نمیتوانیم ببینم ولی وقتی خود را به جسم تبدیل میکند در بٌعد دید و فرکانسی که برای قابل دیدن و شنیدن است قرار میگیرد.

دین اسلام مار از کشتن موجوداتی مانند مار یا گربه و سگ و حتی حیوانات دیگر منع کرده زیرا ممکن است این موجودات جن باشند و خود را به شکل حیوان دراورده اند.

بیشترین اشکالی که جن به آنها در می آید

  • انسان (میتواند خود را مانند یکی از اعضای خانواده شما، دوست ، آشنا و حتی غریبه که از کنار آن عبور میکنید)
  • گربه سیاه و گربه سفید
  • سگ سیاه و سگ سفید
  • خروس سفید و سیاه
  • خرگوش
  • حیوانات درنده
  • اجسام جامد و مایع (میتواند بدون این که چیزی حس کنید در اجسام مخفی یا تبدیل به خود جسم شود)

نکات مهمی که برای شما میگویم:

  • جن بسته به خیر و شر بودن به ترتیب سفید و سیاه میباشد مانند گربه سیاه و سفید و صرفا سیاه و سفید نیست میتواند رنگ و اندازه های متفاوت دیگری نیز داشته باشد.
  • وقتی خود را شبیه انسان میکند کاملا شبیه به انسان است ، فقط وقتی خود را به شکل انسان در می آورد پاهاش شبیه به سٌم میشود و به هیچ وجه نمیتواند پاهایش را شبیه به انسان کند.
  • به هیچ وجه نمیتواند خود را شبیه پیامبران ، امامان و کسانی در نزد خداوند جایگاه بالایی دارند کند.

بعضی از کسانی که جن را دیده اند شکل ظاهری جن را بازگو میکنند :

جسمی شفاف یا دود وار مانند انسان که با لمس آن متوجه لطافت آن خواهید شد.

دانشمندان جسم را به 3 بعد تقسیم می کنند (طول-عرض-ارتفاع) و همچنین قابل اندازه گیری میباشد ولی جسم جن این ابعاد را ندارد و شاید یک بعد اضافه یا کم دارد که از درک ما خارج است بسیاری معتقدند که وقتی چشم سوم فعال باشد آن ها را خواهیم دید و از حضور آن آگاه خواهی م شد.

بیشتر درمورد چشم سوم و نحوه فعال سازی آن بدانید بدانید: چشم سوم،تمرینات باز کردن و تست باز بودن چشم سوم

ازدواج جن و زاد و ولد جن

همانطور که گفته شد جن مانند انسان ها دارای دو جنس نر و ماده است، و همینطور مانند انسان ها زندگی و ازدواج میکند این که چطور ازدواج میکند چه مراسم هایی دارد مانند ما انسان ها هر قومیت و دین و مذهب فرق میکند مانند مسلمانان که عقد و نکاح میکنند ولی برای مسیحیت و یهودیت این مراسم ها فرق می کند.

و همینطور ارتباط و آمیزش جنسی(سکس) را برای زاد ولد انجام میدهد ولی این که چگونه آن را انجام میدهد از ورای درک ما خارج است.

ازدواج جن با انسان

 ازدواج جن با انسان

ازدواج جن با انسان ممکن است جن ماده یا جن نر فرقی نمیکند، میتوانند با هم زندگی کنند و آمیزش جنسی داشته باشند ولی در بسیاری از روایات گفته شده که زاد و ولد بین زوج جن و انس ناممکن است و فرزندگی نخواهند داشت از روی دیگر اینگونه یاد شده است که یکی از والدین بلقیس که در زمان حضرت سلیمان زندگی میکرده جن بوده است.

در بسیاری دیگر روایات نیز آمده است که انسان و جن میتوانند ازدواج و زاد ولد کنند و فرزندانی از خاک و آتش داشته باشند.

دین ازدواج انسان با جن را منع کرده است به این دلیل که رابطه با جن ضرر هایی زیادی برای انسان به همراه دارد ولی بلعکس هیچ ضرری جز لذت برای همسر جنی در پی ندارد.

در روایتی یاد شده امام مالک اشتر :

از امام مالک پرسیده شد: آیا ازدواج مرد با جن جایز است؟ سکوت کرد و جوابی نداد، سپس در جلسه خصوصی از او پرسیدند: چرا جواب ندادی؟

فرمود: جایز است، ولی می ترسم زن مسلمانی بر اثر اتباط با جن باردار شود و از او بپرسند چه کردی؟ سپس می گوید: با جن ازدواج کردم

و این باعث رواج ازدواج انسان با جن شود.

صدای جن

همانطور که از با چشم فیزیکی مان نمیتوانیم ببینیم صدای جن را هم نمیتوانیم بشنویم زیرا صدای اجنه در خارج از فرکانسی است که برای ما قابل شنیدن باشد ولی وقتی یک جن با انسان ارتباط برقرار میکند در واقع آن جن صدای خود را در محدوده شنوایی انسان قرار میدهد.

انسان از فرکانس 20 تا 20،000 هرتز را می شنود مشنود بنابر این در نظر گرفته میشود که صدای جن بالا تر فرکانس شنیداری انسان است.

در سایت زیر میتوانید با تست شنیداری خود ، فرکانسی که میشنوید را اندازه گیری کنید، نتیجه بنده 15000 هرتز بود بعضی هم تا 18000 هرتز را هم شنیده اند.

ورود به سایت تست شنوایی

صدای جن واقعی

صدای جن واقعی

صدای جن چگونه است؟
صوت زیر ضبط شده از یک جنگیری در یکی از شهر های اردن میباشد، صدای جن را می شنوید، در قالب انسانی که تسخیر کرده است.

نکته: با صدای کم گوش دهید و اگر تا آخر نتوانستید گوش دهید صدا را قطع کنید.

صدای جن

اسامی جن

همانطور که ما انسان ها بسته به موقعیت جغرافیایی،دین و… اسامی متفاوتی داریم جن ها هم همینطور هستند برای مثال جنی که در اروپا زندگی میکند و دین و مذهب مسیحی دارد اسامی مانند مایکل یا پیتر و… را دارد و یا اجنه مسلمان اسامی مانند مسلم،یعقوب و…

اسامی اجنه ذکر شده در کتاب شمس المعارف کبری :

  • خنزب
  • الولهان
  • الأجدع
  • الأعور
  • الأجدع شيصبان
  • ميطرون
  • شمهروس

اسامی جن های بد (فرزندان شیطان) که در این کتاب آمده است:

  • هفاف: به مردم آسیب می رساند و در شکل های ترسناک برای انسان ها ظاهر می شود.
  • زلنبور: مردم را به دروغگویی و قسم دروغ تشویق می کند.
  • ولّها: وسوسه مسلمانان هنگام نماز
  • أبيض: به پیامبران خدا توهین می کند.
  • ثبر: دشمنی و جنگ بین دو نفر.
  • أعور: شهوت را بر می انگیزد و عمل زنا را زینت می دهد.
  • داسم: بین زوجین اختلاف ایجاد می کند.
  • مطرش: به انتشار اخبار نادرست کمک می کند.
  • دهّار: در خواب به مردم آسیب می رساند و آنها را به وحشت می اندازد.
  • تمريح: تنبلی و ناتوانی در انجام وظایف را گسترش می دهد.
  • لاقيس: یکی از دختران شیطان که بین دو دختر وسوسه برای مساحقه (عمل جنسی بین دو زن یا دختر)
  • مقلاص: موجب دشمنی و کینه بین مردم می شود.
  • اقبض: روزی سی تخم می گذارد و از هر تخم شیاطین زیادی بیرون می آید.

ارتباط جن با انسان

ارتباط جن با انسان قدمت دیرینه ای دارد، زمانی خداوند آدم را خلق کرد، زمانی که شیطان هوا را وسوسه کرد، سپس انس و جن به زمین فرستاده شدند.

همچنین در طول تاریخ قبل و بعد از اسلام شاهد ادعای کسانی بوده ایم مبنی بر این که با جن ارتباط دارند و حتی ازدواج با جن کرده اند و با آنها زندگی میکنند.

ارتباط جن با انسان مانند ، حرف زدن با جن ، هم نشینی با جن ، دوستی با جن ، زندگی کردن و ازدواج با جن ممکن است ولی بسیار نادر است ، در حالت عادی انسان و جن جدای از هم زندگی میکنند و کاری با هم ندارند ولی اگر حالت های زیر برقرار باشد ارتباط جن با انسان صورت میگیرد:

  • حضور شخص در مکان هایی که اجنه در آن زندگی می کنند مانند:
    • خرابه ها
    • سرداب های قدیمی
    • حمام های قدیمی
    • خانه هایی که مدت طولانی خالی مانده اند
    • در بعضی از جنگل ها ،دریاها ،کوه ها،غار ها و…
  • جن عاشق (جنی که عاشق انسان میباشد)
  • مراسم هایی جنگیری
  • مراسم های احضار و تسخیر جن
  • وقتی فرد طلسم شده باشد (نه در همه ی مورد ها)
  • جن نگهبان (دفینه،مکان،فرد)

و در بسیاری از موارد دیگر حتی در بعضی از مواقع اجنه مسلمان به انسان کمک آمده اند.

حرف زدن با جن

همانطور که گفته بودیم صدای جن بالاتر یا پایین تر از محدوده شنوایی انسان است و صدای واقعی جن را نمیتوانیم بشنویم یا جن نمیخواهد ما آن را بشنویم جن از راه هایی زیر میتواند با انسان صحبت کند:

  • قرار دادن صدای خود در محدوده شنوایی انسان
  • القا در ذهن (انتقال افکار)
  • شبیه سازی صدا در ذهن (صدای نفر دوم که کلمات را بیان میکند) ممکن است مانند شبیه صدای خودتان باشد و یا دیگری ولی به طور حتم میدانید که کلمات ، کلمات شما نیست.
  • حرف زدن در خواب (میتواند چهره ترسناک یا زیبایی داشته باشد و همچنین میتواند انسان ، حیوان و یا فقط صدا باشد)

روایتی واقعی از صدای اجنه
صداى ار ار يكى از جنيّان!
یکی دیگر از موارد آزار و اذیت جنیّان نسبت به انسانها چنین است
که با تقلید صداهای حیوانات و یا صداهای و حشتناک دیگر موجب
ترس و وحشت انسانها میشوند. یکی از مسؤولان آموزش و پرورش
شهر خاش برایم نقل کرد که: روزی با یکی از همکارانم به قصد رفتن به
شهر از روستا به سمت جاده حرکت میکردیم که ناگهان صدای الاغى
را شنیدم که آر آر میکرد و ما فکر کردیم که در نزدیک ما خری ایستاده
ولی هیچ حیوانی در آنجا نبود. از ترس آن صدا، هر دو شروع به دويدن
کردیم و هراندازه هم که با سرعت میدویدیم، باز هم گاه گاهی آن خر
نامرئی شروع به در آوردن صدای ار ار میکرد و چون برای ما قابل
مشاهده نبود، بسیار موجب وحشت میشد، اما وقتی که به جاده
رسیدیم دیگر صدای ار اری نشنیدیم و از آن حالت ترس و وحشت
راحت شديم.

بر گرفته از کتاب : موجودی اسرار آمیز به نام جن (دانلود رایگان در کانال تلگرام ما برای دانلود کلیک کنید )

رابطه جنسی جن با انسان

رابطه جنسی جن با انسان

رابطه جنسی جن با انسان (سکس جن با انسان) امکان پذیر است هم میتوانند بدون ازدواج رابطه داشته باشند و هم بدون ازدواج، رابطه جنسی جن با انسان به دو صورت امکان پذیر میباشد.

1- جن عاشق انسان شده باشد

در این صورت فرقی نمیکند جن مونث باشد یا مذکر، جن کم کم خود را نشان میدهد و به انسان مگویید من عاشق شما شد ام با من وارد رابطه شو، انسان قبول میکند و یا اگر انسان نخواهد وارد رابطه شود تا آخر عمر انسان در کنار او خواهد بود ، اگر جن بد باشد به انسان آزار خواهد رساند و موجب مشکلات بسیاری از جمله محروم بودن از هر رابطه و ازدواجی با انسان دیگر میشود.

ولی اگر جن نیک باشد از رابطه و ازدواج شما با کس دیگری ناراحت میشود و زجر میکشد ولی مشکلی برای شما ایجاد نمی کند و همچنین ممکن است تا آخر عمر به شما در امورات و سختی ها یاری و کمک برساند.

اگر کسی کلا میخواهد جن عاشق را از زندگی خود بیرون کند، به خدا و کتاب خدا مراجعه کند، یا با استفاده از طلسم هایی جن را از خود دور کند.

2- انسانی جنی را تسخیر و با او رابطه جنسی برقرار کند

این نوع ارتباط بسیار خطرناک است و در روایت ها یاد شده که باعث به هلاکت رساندن انسان توسط جن شده است، در این ارتباط جنسی با جن به فرمان جنگیر انجام میشود، در این نوع ارتباط جنسی با جن به صورت اجبار با جن صورت میگیرد.

3- رابطه جنسی جن با انسان در خواب

در بعضی از روایت ها یاد شده است که وقتی انسان خواب است، جن با او رابطه جنسی برقرار میکند یا خود را به صورت زن و مردی زیبا در می آورد و با انسان در خواب جماع میکند ، ممکن است شما خواب را یاد داشته باشید و یا هیچ خاطره ای نداشته باشید ولی احساس کنید رابطه جنسی داشته اید.

برای همین هم بسیاری از بزرگان برهنه خوابیدن را منع کرده اند و آن را ناشایست میدانند.

4- رابطه اجباری از طرف جن با انسان

در این نوع رابطه جن بدون این که تاییدی از انسان بر مبنای ارتباط جنسی دریافت کند شروع به رابطه جنسی میکند، معمولا این رابطه ها برای دختران و زنان اتفاق می افتد، برای جلوگیری از این نوع رابطه ها حتما دعای قبل از خواب را بخوانید، و در اتاقی که میخوابید تابلو ایت الکرسی نصب کنید، همینطور قرآن بخوانید یا با موبایل و… در اتاق پخش کنید

داستان زیر از دختر باکره ای میباشد که جن بدون اجاز با او شبانه در خواب ارتباط برقرار میکرد.

داستان واقعی رابطه جنسی جن با دختر باکره
“عزت” درهای خانه را برای پذیرایی از زنی که در جست و جوی او زجر زیادی کشیده بود باز کرد و او را به مادرش معرفی کرد و گفت: “خانم عزت، اونی که مشکلات منو حل می‌کنه؟” او را با شادی فراوان پذیرفت، زیرا او آخرین امید برای حل مشکلی است که تنها دخترش از آن رنج می‌برد.
“عزت” آغاز کرد به گشت و گذار در اتاق‌های خانه، با یک پارچه در دستش که دانه‌های نامعلومی را در خود جمع کرده بود و آنها را همینطوری پخش می‌کرد، حرف‌هایی مبهم تکرار می‌کرد، سپس نشست تا به مشکل “زهرا” که برایش آمده بود گوش کند، و شروع کرد داستان را برای او تعریف کند.
هر وقت چشمانم را بسته می‌کنم تا شروع به خواب ببرم، یک مرد سیاه با ویژگی‌های نامعلوم در خوابم می‌آید، با لمس‌های مهربان مرا لمس می‌کند که حس ترغیب کننده‌ای دارد و مرا با عشق درآغوش می‌کشد و با من رابطه جنسی کامل داشته باشد، احساس می‌کنم که این رابطه واقعی است و نه فقط یک خواب گذرا و هر روز بیدار می‌شوم و در لباس‌های زیرم اثرات آن را می‌بینم.
یک روز از خوابم بیدار شدم و نشانه‌های رابطه را بر روی بدنم دیدم، که باعث شک در باکرگی من شد، پس به پزشک زنان مراجعه کردم و پس از انجام بررسی زنگاریت را هنوز باقی بودنی پیدا کردم، علیرغم رابطه جنسی کاملی که با آن مرد سیاه داشته‌ام و اثرات روزانه آن در بدنم و لباس‌هایم.
مادرم فکر می‌کرد که من روانی هستم و در خواب حرکت می‌کنم، پس درب‌ها را با قفل‌ها بست و کنار من نشست و در طول خوابم مرا مشاهده کرد که در حال حرکت در وضعیت‌های مختلف از آغوش‌گیری هستم و گویا یک مرد با من است و سعی کرد بیدارم کند اما تلاش‌های زیادی که انجام داد بی‌نتیجه ماند تا زمانی که رابطه پایان یافت و بدون کمک بیدار شدم.
ما در جستجوی راه‌حل‌ها بودیم و افراد زیادی به ما تأکید کردند که راه‌حل در نزد شماست، لطفاً به من کمک کنید، من بیش از سی سال دارم و هر وقت کسی برای ازدواج به من درخواست می‌کرد، روز بعد هیچ آثاری از او پیدا نمیکردم انگار اصلا چنین کسی نبود.
“عزت” با اهمیت به او گوش کرد و سپس شروع به تکرار عباراتی کرد که شبیه ادعیه بود و دست‌هایش را در هوا به سمت چپ و راست حرکت داد و سپس سر “زهرا” را گرفت و تارهاش را باز کرد و شروع به مداشتن موهایش کرد و با کلماتی که به اشتباه می‌گفت به افرادی ندا می‌زد و پس از چند دقیقه از خانه بیرون آمد و به او قول داد که مهمان شبانه‌اش دیگر برنمی‌گردد، این صحبتی بود که “زهرا” و مادرش طولانی مدت منتظر آن بودند.
و در پایان روز، “زهرا” وارد اتاق خوابش شد تا برای اولین بار پس از ماه‌ها بی‌خوابی بدون ترس بخوابد.
ولی دیگر دیر شده بود “زهرا” تشنه آغوش مرد سیاه پوش شده بود و در خواب و بیداری دنبال او میگشت.

منبع

احضار جن ، تسخیر جن

احضار جن ، تسخیر جن

احضار و تسخیر جن چگونه است؟

احضار جن با تسخیر جن متفاوت است تعاریف آن ها به صورت زیر است:

احضار جن

متشکل از روش هایی است که فقط برای حضور موقتی جن صورت میگیرد وقتی مراسم تمام شد جن به زندگی عادی خود بر میگردد و نمیتوانید آن را برای همیشه در کنار خود نگه دارید، این روش معمولا برای پرسش سوال ، پیدا کردن شی یا فرد گمشده ، پیدا کردن دزد ، حتی برخی برای پیدا کردن گنج نیز دست به احضار جن زده اند.

در برخی از مراسم های احضار روح به جای احضار روح ، جن در آن جا حضور پیدا کرده و باعث وحشت افراد حاظر در مراسم شده است.

مراسم احضار جن معمولا به صورت گروهی انجام میشود که شامل 1 تا 10 عضو زن یا مرد میباشد، ولی این کار هم میتوان با چند صد نفر انجام داد ولی، هر چند نفری که اضافه شود کار سخت تر است، چرا که همه افراد باید جرأت کافی و هچنین عتقاد به مراسم داشته باشند.

احضار جن کار بسیار خطرناکی می باشد، که ممکن است عواقب آن دامنگیر خود شخص، خانواده یا دوستان او شود، اگر نمیدانید چکار میکنید یا صرفا برای شوخی این کار را میکنید، اصلا طرف احضار جن و حتی احضار روح نروید

ویدئویی زیر برای شخصی میباشد که برای شخصی است که تنها به احضار جن میپردازد و اتفاقات بسیاری در طول این ویدئو می افتد.

تسخیر جن

تسخیر جن به معنای به خدمت دراوردن جن تا زمانی که فرد زنده است میباشد ، در تسخیر جن ، جن را مجبور به میکنند که برای کسی که آن را تسخیر میکند خدمت کند، تسخیر جن به معنای مٌسخر شدن بر جن میباشد، معمولا این کار به صورت تکی و دعا هایی خاص انجام میگیرد.

حال این سوال پیش می آید که جنی که تسخیر میکنند کیست؟ آیا خوب است یا بد؟ آیا راضی به خدمت کردن برای شخص تسخیر کننده است؟

اول این که اگر شخص تسخیر کننده نام آن جن را میداند، با استفاده از اذکار و ادعیه هایی و تمرکز بر نام آن جن آن را تسخیر میکند، ممکن است نام جن کافر باشد، ممکن است مسلمان و یا شیطان و عفریت باشد از هزار فرقی نمیکند که فاصله جن ، چند متر یا چند کیلومتر باشد، فرد تسخیر کنند آن را به طرف خود میکشاند و آن را تسخیر میکند.

ولی اگر نام جن را نمیداند یکی از اجنه به صورت رندوم برای خدمت کردن به فرد انتخاب میشود ، معمولا زمانی که فرد شروع به گفتن ذکر میکند، اجنه متوجه او میشوند و به نزدیکی او می آیند و یکی از آن ها تسخیر میشود.

عمل تسخیر جن، بسیار کار خطرناکی میباشد، که ممکن از با از دست دادن سلامت جسمی و روانی و یا حتی مرگ همراه باشد و دین ما این کار را منع کرده است ولی از جهاتی خوب است که به صورت زیر میباشد:

  • سفر به مکان در صدم ثانیه. (با شما و بدون شما)
  • پیدا کردن شئی یا فرد گمشده.
  • اجرا کردن انواع طلسم ، باطل کردن انواع طلسم.
  • پیدا کردن گنج و دفینه.
  • کمک گرفتن برای تسکین درد و بیماری.
  • همیشه محافظ و همراه شماست. (تا پایان عمر)
  • محافظت از خانواده و دوستانتان.

لازم به ذکر است که موارد بالا در صورتی انجام میگیرد که شما مراسم تسخیر جن را به انجام داده و پایان برساند، وگر نه که ممکن است باعث مشکلاتی که تا آخر عمر با شما خواهد بود میشود.

ساحران و دعانویسان واقعی یک یا چند جن را به خدمت خود دراورده اند و به آنها در انواع امور کمک میکند، این افراد معمولا با داشتن استادی که به آنها آموزش داده و تا آخر با آنها همراه بوده اند.

پیامبران،امامان، و کسانی که خود را در راه خدا و دین وقف کرده اند نیز ، اجنه خادم داشته اند ولی آنها را تسخیر نکرده اند، بلکه اجنه خود با اختیار خود در خدمت آنها بود اند.

روش هایی احضار و تسخیر جن

روش هایی احضار و تسخیر جن

روش هایی بسیاری برای احضار و تسخر جن اعم از واقعی یا دروغ وجود دارد، همچنین روش احضار جن با روش تسخیر جن فرق میکند به علاوه این که در ادیان و فرهنگ ها نیز متفاوت است در این بخش دو مقوله به روش تسخیر جن و روش احضار جن میپردازیم.

روش احضار جن

روش های احضار جن ، به روش هایی گفته میشود که جن برای چند دقیقه تا چند ساعت در یک مراسم احضار جن حضور پیدا کند و معمولا در این روش از اشیاه ، ادعیه ، اذکار مخصوص استفاده میشود و یا نام جن را صدا میزنند، همچین معمولا از ذکر و ادعیه هایی برای محافظت از خود استفاده میکنند.

همانطور که گفته شد مراسم های احضار جن با توجه به فرهنگ ها ولی بیشتر این روش ها در خاورمیانه و افریقا رواج دارد، حتی برخی از روش های احضاز جن به قبل از اسلام برمیگردد.

احضار جن به چندین روش انجام میشود به صورت خلاصه خواهم گفت و یکی از روش های احضار جن را برای آشنایی بیشتر کامل توضیح خواهیم داد

برخی از روش های احضار جن به شرح زیر هستند:

1) روش احضار جن با طلسم

در نوع احضار جن ، شما نیاز دارید که اسم جن را بدانید و با استفاده از حروف ابجد و نقش هایی طلسم میتوانید جن را احضار کنید مانند طلسم زیر:

طلسم بالا برای احضار و تسخیر عفریت شمع (جن) نوشته شده است، دستور و اشکالی که نوشته شده باعث احضار و تسخیر عفریت شمع میشود ، البته زمان نوشتن طلسم و ادعیه های برای محافظت خود در برابر جن.

2) احضار جن به روش آینه بینی

در این روش از یک آینه معمولی و همینطور یک فرد دیگر که معمولا کودکی بالغ نیست استفاده میکنند، فردی که دیگر ورد و ادعیه های را مدام تکرار میکند تا نتیجه حاصل شود، در این روش معمولا برای پیدا کردن دزد، گمشده، دفینه یابی و… استفاده میشود.

این گونه که وقتی فرد احضار کننده در حال خواندن ورد و تکرار آن میباشد، فردی که در حال دیدن آینه با توجه به نیت ، گذشته و اتفاقاتی که رخ داده است را می بیند و برای شخص احضار کننده بازگو میکند.

جالب است که بدانید این رسم آینه بینی نه تنها در فرهنگ ایران ، عرب و کشور های خاور میانه بلکه در فرهنگهای شرقی ، اروپایی و همچنین آفریقا نیز وجود دارد.

3)ذبح کردن

این
فرد پرنده یا حیوان یا مر غ و کبوتری ر ا ب ا اوصاف معینی حسب خواسته جن حاضر می نماید و غالباً رنگ سیاه را انتخاب می کند.

زیرا جن ھا رنگ سیاه را از سایر رنگ ھا بیشتر دوست دارند. و آن را بدون ذکر نام الله ذبح می کند. و احیاناً
مقداری از خون آن را به جسم خود می مالند سپس حیوان مذبوح را به خرابه یا چاه یا خانۀ متروکه ای که غالباً جای سکونت جن ھا می باشند ، می اندازد. و فرد به خانه اش بر می گردد و طلسم و افسون می خواند و مقصود خود را از جن می طلبد. (برگرفته از کتاب شمشیر بران بر گردن ساحران دانلود در کانال تلگرام ما )

4) احضار جن با تخته ویجا (Ouija)

این روش یکی از متداول ترین راه ها برای احضار جن و روح میباشد، البته با توجه به نیت شما میتوانید هم روح احضار کنید و هم جن ولی تا وقتی خود را معرفی نکرده ، نمیتوانید تشخیص دهید که آیا موجود احضار شده جن است یا روح ، برای احضار روح نیاز به یک مدیوم(شخصی با قدرت روحی بالا ) دارید.

ویجا (Ouija) یک تخته مستطیلی و صاف می‌باشد که برای فراخوانی ارواح به کار می‌رود. بر روی این تخته، عبارات “نه”، “بله”، “سلام”، “خداحافظ”، اعداد ۰ تا ۹ و حروف الفبا به همراه اشکال و نمادهای دیگر نقش بسته یا حک شده‌اند. این وسیله برای برقراری ارتباط با جهان پنهان و فراخوانی ارواح به کار می‌ رود.

5) احضار جن در مراسم های بزرگ

در این مراسم ها عده زیادی از مردم ( 20 نفر یا بیشتر ) با حضور یک شخص روحانی که رهبری این مجمع را به عده دارد با صدای بلند، کلمات ، ادعیه یا کلمات خاصی را تکرار میکند باقی اعضای گروه نیز با صدای آرام کلماتی را تکرار میکنند.

این مراسم با جمعیت بالا در بخش هایی از ایران ما و همینطور در کشور هایی زبان عربی ، کشور های شرقی هند و پاکستان ، در نواحی مخطلفی از آفریقا، و همچنین در آمریکا (سرخپوستان) انجام میشود، جن در فرهنگ هایی مخطلف نام هایی متفاوتی دارد.

در این مراسم احضار جن و روح ، جن در کالبد یکی از افراد گروه را تسخیر میکند و رهبر گروه با او همکلام میشود و خواسته خود را بیان میکند.

این مراسم ها نیز با عنوان جنگیری، دفع جن ، دفع انرژی منفی نیز شناخته میشود، و در باور برخی این مراسم ها آسیب رساندن و دفع شیاطین، ارواح خبیث ، دفع انرژی منفی و پاکسازی روح نیز مورد استفاده قرار میگیرد

و بسیاری از روش هایی احضار جن و روح که در یک پست دیگر از وبسایت طلسم و علوم غریبه مفصل صحبت خواهیم کرد.

روش تسخیر جن

تسخیر جن برعکس احضار جن معمولا کاری سخت تر است چرا که در احضار جن، جن فقط چند دقیقه تا چند ساعت حضور پیدا میکند ولی در تسخیر جن، شما جن را مجبور میکنید که تا آخر عمر شما به شما خدمت کند و هر کاری که میخواهید برایتان انجام دهد.

بنابر این جن تمام سعی خود را میکند که شما راه از ادامه کار تسخیر باز دارد، ممکن شما را بترساند، ممکن است شما را فریب دهد ، به شکل زنی زیبا در آید و یا به شما قول پول و ثروت دهد و یا هرچه در توان دارد برای فریب شما استفاده میکند، وقتی فریب خوردید دیگر راه برگشتی ندارید و جن ممکن است تا آخر عمر شما را اذیت و آزار دهد.

برای تسخیر جن چندین راه وجود دارد بعضی از این کار ها بسیار کثیف و گناه است که معمولا برای تسخیر جن شیطانی و بد به کار میرود و برخی نیز به ادعیه و اذکار میباشد چند نمونه از راه های تسخیر جن به شرح زیر است:

  • تسخر جن به وسیله طلسم : در این نوع تسخیر از طلسم ها ، اشیاء طلسم شده و اشکال طلسم که معمولا روی کاغذ یا پوست حیوان یا انسان نوشته شده است جن استفاده میکنند معمولا در این نوع طلسم اسم جن را میدانند و در طلسم می نویسند.
  • تسخیر جن به وسیله ادعیه و ذکر : در این نوع طلسم از ذکر های و ادعیه که به طور مداوم به طور مشخصی در چند روز معمولا در دوره های 7 روزه، 21 روزه یا 40 روزه به صورت روزانه 100 یا 10000 بار گفته میشود انجام میگیرد، به این نوع از تسخیر جن چله نشینی نیز گفته میشود و همچنین طی ساعات مشخصی گفته میشود.
  • تسخیر جن از طریق ریاضت : در این نوع از نمونه هایی مراسم تسخیر جن فرد در طول 40 یا 21 روزه از بعضی از امور دنیوی خود را خلاص میکند به عبادت و ذکر خدا میپردازد و همچنین دائم الوضوع و ترک حیوانی(مصرف نکردن محصولات حیوانی مانند: گوشت،شیر،کره و…) کرده در ریاضت به جا می آورد.
  • تسخیر جن با چهل قاف : چهل قاف آیات قرآنی هستند که برای تسخیر جن به کار میروند، به این صورت که بعد از نیمه شب به قبرستانی میروند، دور خود یک دایره(مندل) برای محافظت میکشند، آیت الکرسی و چهار قل را میخوانند و تا اذان صبح 40 قاف را تا 40 روز میخوانند.

دعای چهل قاف به این صورت است که، آیاتی از قرآن میباشند که در هر آیه 10 (ق-قاف) وجود دارد، خواندن 4 آیه میشود 40 قاف، آیه هایی قاف کلا شش عدد هستند، خواندن هر 6 آیه میشود 60 قاف ولی برای تسخیر جن 4 آیه خوانده میشود.

آیات (قاف) 40 قاف به شرح زیر هستند:
((سوره مبارکه بقره آیه شریفه 246 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الْمَلَاءِ مِنْ بَنیَ اِسْرآئیلَ مِنْ بَعْدِ مُوسی اِذْ قالوُا لِنَبِیٍّ لَّهُمُ ابْعْثُ لَنا مَلِکاً نّقُاتِلْ فی سَبیلِ اللهِ قالَ هَلْ عَسَیْتُمْ اِنْ کُتِبَ عَلَیْکُمُ الْقِتالُ اَلَّا تُقاتِلوُا قالوُا وَ ما لَنا اَلَّا نُقاتِلَ فی سَبیلِ اِللهِ وَ قَدْ اُخْرِجْنا مِنْ دِیارِنا وَ اَبْنآئنا فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ تَوَلّوْا الَّا قَلیلاً مِنْهُمْ وَاللهُ عَلیمُ بِالظّالمِینَ.
((سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه 181 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ لَقَدْ سَمِعَ الله‏‏ُ قَوْلَ الّذَینَ قالوُآ اِنَّ اللهَ فَقیرُ وَ نَحْنُ اَغْنِیآءُ سَنَکْتُبُ ما قالوُا وَ قَتْلَهُمُ الاَنبِیآءَ بِغَیْرِ حَقِّ وَ نَقُولُ ذُوقُوا عَذابَ الَحریقِ.
((سوره مبارکه نسآء آیه شریفه 77 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اَلَمْ تَرَ اِلیَ الّذَینَ قیلَ لَهُمْ کُفّوُآ اَیْدِیَکُمْ وَ اَقیمُوا الصَّلواهَ وَ آتُوا الزَّکواهَ فَلَمّا کُتِبَ عَلَیْهِمُ الْقِتالُ اِذا فَریقُ مِنْهُمْ یَخْشَوْنَ النّاسَ کَخَشْیَهِ اللهِ اَوْ اَشَدَّ خَشْیَهً وَ قالوُا رَبَّنا لِمَ کَتَبْتَ عَلَیْنا الْقِتالَ لَوْ لآ اَخّرْتَنآ اِلی اجَلَ قَریبٍ قُلْ مَتاعُ الدُّنیا قَلیلُ وَاْلآخِرَهُ خَیْرُ لِمَنِ‎اتّقَی وَ لا تُظلَمُونَ فَتیلاً.
((سوره مبارکه المآئده آیه شریفه 27 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ وَ اتْلُ عَلَیْهمْ نَبَاَابْنَیْ آدَمَ بِالْحَقّ اِذْ قَرَّبا قُرْباناً فَتَقَبَّلُ مِنْ اَحَدِهِما وَ لَمْ یَتَقَبَّلَ مَنَ الْآخَرِ قالَ لَاَقْتُلَنَّکَ قالَ اِنَّما یَتَقَبَّلُ اللهُ مِنَ الْمُتَّقینَ.
((سوره مبارکه الرّعد آیه شریفه 16 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ قُلْ مَنْ رَّبُّ السَّماواتِ وَاْلَارْضِ قُلِ اللهُ قُلْ اَفَاَتَّخَذْتُمْ مِّن دوُنِهِ اَوُلِیآءَ لا یَمْلِکوُنَ لِاَنْفُسِهِمْ نَفْعاً وَ لا ضَرّاً قُلْ هَلْ یَسْتَوِی اْلَاعْمی وَالْبَصیرُ اَمْ هَلْ تَسْتَوِی الضُّلُماتُ وَالنّوُرُ اَمْ جَعَلوُا للهِ شُرَکآءَ خَلَقوُا کَخَلْقِهِ فَتَشابَهَ الْخَلْقُ عَلَیْهِمْ قُلِ اللهُ خالِقُ کُلِّ شَیُ وَ هُوَ الْواحِدُ الْقَهَّارُ.
((سوره مبارکه المزمّل آیه شریفه 20 ))
بِسمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ اِنَّ رَبَّکَ یَعْلَمُ اَنَّکَ تَقُومْ اَدْنی مِنْ ثُلُثَیِ اللَّیْلِ وَ نِصْفَهُ وَ ثُلُثَهُ وَ طآئفَه مِّنَ الّذَینَ مَعَکَ وَاللهُ یُقَدِّرُ اللَّیْلَ وَالنَّهارَ عَلِمَ اَنْ لَنْ تُحْصُوهُ فَتابَ عَلَیْکُمْ فَاقْرَؤُا ما تَیَسَّرَ مِنَ الْقُرْآنِ عَلِمَ اَنْ سَیَکُونُ مِنْکُمْ مَّرْضی وَ آخَروُنَ یَضْرِبُونَ فیِا الاَرْضِ یَبْتَغوُنَ مِنْ فَضْلِ اللهِ وَ آخَروُنَ یُقاتِلوُنَ فی سَبیلِ اللهِ فَاقْرَؤا ما تَیَسَّرَ مِنْهُ وَ اَقیموُا الصَّلواهَ وَ آتوُا الزَّکوهَ وَ اَقْرِضوُا اللهَ قَرْضاً حَسَناً وَ ما تُقَدِّمُوا لاَنْفُسِکُمْ مِّنْ خَیْرٍ تَجِدُوُه عِنْدَاللهِ هُوَ خَیْراً وَ اَعْظَمَ اَجْراً وَ اسْتَغْفِروُا اللهَ اِنَّ اللهَ غَفُورُ رَحیمُ .

قرآن کریم

احضار و تسخیر جن از طریق کتاب هایی علوم غریبه

در بسیاری از کتاب های علوم غریبه روش ها و شیوه های احضار جن نوشته شده است که در آنها بسیاری از راه هایی که در هیچ جایی یافت نمیشود و کسی هم به شما نخواهد گفت نیز در این کتب نوشته شده است، وحتی بسیاری نیز نیاز به رمز گشایی دارند از مشهور ترین کتاب میتوان کتاب شمس المعارف کبری و همینطور مرجان جادو را نام برد و بسیاری از کتاب علوم غریبه رایگان دیگر.

جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن چگونه انجام میشود؟

جن زدگی و تسخیر انسان توسط جن

جن زندگی و تسخیر شدن انسان توسط جن در صورتی اتفاق می افتد که پرده نامرئی که میان انسان و جن است از بین برود و فرد متوجه حضور جن ها ، شروع به دیدن آنها و شنیدن صدا و هر گونه احساس حضور شخصی نامرئی در کنار خود داشته باشد.

قبل از این که برای در مورد این بخش توضیح دهم، خاطره که به چشم خود دیده ام را برای شما تعریف میکنم


جن زدگی و تسخیر یک خانواده توسط چند جن
شنیده بودم خانواده ای که فامیل ما نیز بود بسیار مریض هستند، همه اعضای خانواده به جر پدر و مادر که متشکل از 5 فرزند پسر و دختر است، من خودم 7 یا 8 سال داشتم ، یکی از اعضای خانواده به نام محمد، با من رفیق بود خودم هم دلم تنگ شده بود.
یک روز مادرم که برای عیادت آنها آماده میشد، من به گفتم من هم می آیم، به مادرم به من گفت: اونها خیلی مریض هستند، ممکن است تو هم مریض شوی ولی من اصرار کردم گفتم: مواظبم و من دلم برای محمد تنگ شده میخواهم بیاییم ، علی رقم مخالفت هایی مادرم ، اصرار کردم که من هم می آیم و آخر مادرم راضی شد من را به همراهی خود برای عادت خانواده محمد با خود ببرد.
با هم همراه شدیم وقتی به دم در رسیدیم مادرم به من گفت که آنها طلسم شده اند با آنها صحبت نکن من باور نکردم ، گفتم شاید مادرم برای ترساندن من این کار را انجام میدهد.
وارد خانه شدیم پسر خاله (مصطفی) محمد در را برایمان باز کرد، من با هم دوست بودیم، پسری هم سن من ، پسری سبزه، ولی هیکلی و قوی خیلی وقت ها هم میشد من و محمد همراه میشدیم و با او کشتی میگرفتیم ولی همیشه بر هر دو ی ما پیروز میشد، تا جا داشت کتک میخوردیم ، آخر یکی از بزرگ تر ها به کمک ما می آمد و ما را از دست او نجات میداد.

در آن روز صورت ناراحت او را دیدم ولی چیزی نپرسیدم، فکر کردم شاید برای مریضی محمد و بقیه ناراحت است به داخل خانه رفتیم و محلی برای در حیاط آن فرشی پهن بود و کسانی که برای عیادت نزد آنها میرفتند، در آن جا می نشستند من و مادرم رفتم در گوشه ای نشستیم.

مادر خانواده به نام مهر خاتون به استقبال ما آمد و برای ما چایی آورد ، قبل از آن ماجرا او را دیده بودم، او زنی حدود 40 ساله ، تپل و لپ های گل انداخته، بسیار مهربان و مرا هم خیلی دوست داشت ، آن روز گیج بود و دیگر صورتش آن طراوت را نداشت، انگار چند روز بود نخوابیده بود و موهایی سفیدش بیشتر شده بود، همیشه من را بغل میکرد و لپ هایم را میبوسید ولی آن روز سرد بود، فقط دستش را به سرم کشید.

مادرم گفت: حالت چطور است و همینطور حال پچه هایت؟
مهر خاتون: در شبانه روز چند ساعت بیشتر خوابم نمی برد ، آن هم همه کابوس و خواب پریشان .
مادرم: چرا؟ مگر تو هم ، دچار طلسم شده ای؟
مهر خاتون : نه اما میترسم که هر کدام از بچه هایم دیگری را تکه پاره کند، گرفتار شده ام آرامش ندارم خدا لعنت کند مسبب طلسم را.
و شروع به گریه کردن کرد مادرم او را در بغل خود جای داد، مهر خاتون در بغل مادرم زار میزد هیچ وقت او را این گونه ندیده بودم، دلم سوخت ، بیچاره زن شاد و پر انرژی به چه روزی افتاده بود
در همین حال محمد از یکی از اتاق ها بیرون آمد چهره اش خندان بود ولی ، چشمانش خالی از احساس این افکار را پس زدم ، خانه کوچکی بود ، 3 اتاق داشت و یک آشپز خانه که به سبک قدیمی ساخته شده بودند، محمد چند قدم با من فاصله نداشت، بلند شدم و نزدیک تر رفتم دستم را دراز کردم و با لبخند گفتم: سلام خوبی؟

او انگار مرا ندیده بود اصلا نگاه هم نکرد و خیره به مادرش بود ناگهان دستش را دراز کرد و موهای مادرش که زیر روسری بود گرفت ، گفت:
مگر نگفتم اسم اون رو هیچ وقت نیار حروم زاده؟ من تو رو میکشم
سپس با مشت به سرش کوبید با مشت هایی پی در پی به سرش ضربه میزد و فریاد میزد (بمیر-بمیر-بمیر) من دهانم باز شده بود، گیج بودم، قدمی به جلو برداشتم که محمد را که پی در پی به مهر خاتون مشت میزد را جدا کنم ولی مادرم مانع من شد، میخواستم علاوه بر منع مادرم به او کمک کنم و مادرم محکم مرا کشید و در آغوش خود زندانی کرد.
دلیل کار مادرم را ندانستم ، در این میان مصطفی با عجله دست محمد را گرفت و به زور او را به از مادرش جدا کرد، مهر خاتون بی رمق نقش زمین شد مادرم وقتی حال او را دید با عجله من را ول کرد و مهر خاتون را بلند کرد، من ترسیدم، گفتم شاید او مرد است، وقتی چشمانش را باز کرد، نفس راحتی کشیدم و به محمد نگاه کردم.

محمد نگاه ترسناکش از مادرش گرفت و به مصطفی نگاه کرد و گفت
محمد جن زده : تو هم مثل این هرزه یک حروم زاده ای.
و مدام به فحاشی میکرد صورت مصطفی از غمگین بودن درآمد و از عصبانیت به سرخی گرایید.
گفت : خفه شو
و یک سیلی محکم به او زد ، محمد فریاد زد و گلوی محمد را گرفت او را هل داد، اصلا باور نکردم که چطور محمدی که در مقابل مصطفی نحیف تر بود او را چند متر آن طرف تر پرت کردن او به طرف مصطفی که از درد به خود می پیچید حمله ور شد، من از ترس عرق کرده بودم و باور نمیکردم این همان محمدی که تا یک ماه پیش با هم به کلوپ برای بازی میرفتیم است.
من از ترس جرئت جلو رفتن نداشتم ، در همین حال شاهین برادر بزرگ تر محمد ، که نمیدانم چطور از کجا به آن جا رسید، دست محمد را گرفت و گفت:
شاهین: لعنت الله بر تو ای شیطان
با دقت به نگاه کردم، انگار او زیبا تر شده بود و همراه خود یک تسبیح داشت، نمی دانیم در این یک ماه چه چیزی تغییر کرده بود ولی چیزی در او میدیدم که نمیشناختم حسم به من گفت که او شاهین نیست.
محمد نگاهش را از مصطفی گرفت و چشمان قرمزش که به شاهین دوخت
به او گفت : تو هم همراه من به جهنم می آیی، گناهت از من کمتر نیست که بدن یک انسان را تسخیر کرده ای، فکر کردی چون مسلمانی قطعا به بهشت میروی؟
شاهین : من را مجبور به این کار کرده اند، ولی تو از این کار لذت میبری
محمد: اون بهت توجه ای نمی کنه (خدا)
شاهین عصبانی شده و با تسبیح محکم بر سر محمد کوبید و محمد بی هوش شد.
مهر خاتون بی صدا اشک می ریخت که با صدای لرزان به مصطفی که با لباس هایی خاکی در کناری ایستاده بود گفت بیا کمک کن ببریمش داخل ، با کمک هم به داخل خانه بردنش
صدای قرآن خواندن از داخل خانه می آمد ، رفتم داخل اتاق ، دیدم برادر کوچکتر محمد که سه یا چهار سال داشت ، دیدم که سوره هایی قرآن را با صوت شیوا و لحجه عربی مانند یک قاری میخواند مادرم و مهرخاتون هم به اتاقی که من بودم آمد
مهر خاتون گفت : از وقتی از یک هفته پیش شروع کرد به قرآن خواندن همه ی قرآن را از حفظ است ، چند باری در حین قرآن خواندن درست محمد کتک خورده ، معصومه تشنج بهش دست میده و بعد از حال میره ، زهرا هم همینطور (خواهر هایی بزرگ تر محمد)
چند دقیقه بعد من و مادرم آنجا را ترک کردیم و به خانه آمدیم یک ماه بعد خبر رسید که آنها خوب شده اند ، دوباره تنها به خانه آنها رفتم و با محمد صحبت کردم ، هیچکدام از آنها چیزی یادشان نبود ولی برادر کوچک تر محمد ، فلج شده بود و نمیتوانست خوب راه برود و حرکاتش را کنترل کند.

من شاهد این واقعیت بودم، افرادی که در این جا نام بردم واقعی هستند و هنوز رفت و آمد خانوادگی داریم ولی اسامی را عوض کردم

جن زندگی به حالتی گفته میشود که جن، جسم یک انسان را تسخیر کرده باشد، آن را تحت فرمان خود درآورد و همچنین در حالتی که جن به اذیت و آزار یک انسان مشغول میشود، و ممکن است حالت هایی زیر را در او ببیند:

  • روان پریشی و حالت جنون
  • بیماری لا علاج که پزشک و روان پزشکی نمیتواند تشخیص دهد مشکل از چیست
  • عوض شدن صدا و رفتار
  • حرف زدن به زبان هایی ناشناس
  • تشنج هایی پی در پی و بدون دلیل

و بسیاری از موارد دیگر میتواند منشا جن زدگی و تسخیر شدن توسط جن داشته باشد.

جن زدگی و تسخیر شدن توسط جن در چه حالت هایی صورت میگیرد؟

جن زندگی و تسخیر شدن انسان توسط جن در صورتی اتفاق می افتد که پرده نامرئی که میان انسان و جن است از بین برود و فرد متوجه حضور جن ها ، شروع به دیدن آنها و شنیدن صدا و هر گونه احساس حضور شخصی نامرئی در کنار خود داشته باشد.
در این صورت اجنه هم می فهمند که فرد آن ها را میبیند و حضور آنها را به هر نحوی احساس میکند، در این صورت اجنه شر شروع آزار و اذیت فرد میکنند و وقتی شخص بسیار نا امید، ترسیده، غمگین و ضعیف است شروع به تلاش برای تسخیر فرد می کنند و اگر از او محافظت نشود ، در نهایت فرد تسخیر میشود.

ولیکن چطور میشود که زندگی اجنه و انسان در هم گره میخورد؟

حالت هایی فراوانی وجود دارد که اجنه وارد زندگی یک انسان میشوند برخی از آنها به شرح زیر است:

  1. فرد بدون توجه و آگاهی دست به تسخیر و احضار جن زده باشد.
  2. فرد طلسم شده باشد و یا طلسمی در خانه یا محل کسب داشته باشد.
  3. در یکی از مکان های که جن در آنها وجود دارد حضور پیدا کند.
  4. حضور فرد در مکان هایی جن زده
  5. آسیب رساندن انسان به جن، خواسته یا ناخواسته
  6. کشتن جن به دست انسان
  • جن زدگی و تسخیر توسط جن ممکن است: به صورت تکی باشد (1 جن).
  • جن زدگی و تسخیر توسط جن ممکن است: به صورت چند اجنه باشد (بالای 2 جن) مثال: ممکن به یکی از اعضای خانواده یا دوستان جن آسیب رسانده باشید.
  • جن زدگی و تسخیر توسط جن ممکن است، به صورت قبلیه ای باشد (چند صد جن یا چند هزار)
  • جن زدگی و تسخیر توسط جن ممکن است، توسط یکی از فرزندان شیطان صورت بگیرد (در این صورت چندین جن شیطانی مامور آزار و تسخیر فرد میشوند) و…

مراسم های جنگیری

مراسم های جنگیری

جن گیری یا Exorcism به مراسمی میگویند که در آن جن و شیطان را از یک انسان دور یا اگر جسم او را تسخیر کرده است از جسمش خارج کنند، این کار توسط( جن گیر ) انجام میشود.

مراسم هایی جنگیری (Exorcism) در بسیاری از کشور ها رایج است و در اکثر دین ها وجود دارد، برای مثال در دین اسلام ، دین مسیحی ، یهودی و بسیاری از ادیان دیگر ولی دین اسلام و مسیحی بسیار بیشتر رواج دارد.

جنگیری چست؟

جن گیری یا Exorcism به مراسمی میگویند که در آن جن و شیطان را از یک انسان دور یا اگر جسم او را تسخیر کرده است از جسمش خارج کنند، این کار توسط( جن گیر ) انجام میشود.

با استفاده از طلسم ، ادعیه و یا وسایل خاصی که به باور آن ها کمک به راندن جن به خارج از بدن فرد میکند در دین اسلام از قرآن ، ادعیه مخطلف و هم چنین از طلسم ها به صورت نوشتاری یا اشیا استفاده میکنند، در بعضی از مراسم های جن گیری دیده شده که از چاقو نیز استفاده میکنند.

جن گیر چه کسی است؟

جن گیر را با نام هایی دیگری مانند دعا نویس، ملا ، عالم ، یا در دین مسیحیت نیز به آن کشیش میگویند، جن گیر ها دارای نیروی روحانی قوی ، اعتقاد و ایمان قوی و دارای آموزه های در مورد جنگیری و روش های مبارزه با جن هستند.

ویدئویی از 10 جن زدگی و جن گیری واقعی که از آنها فیلم گرفته شده یا به صورت اتفاقی ضبط شده اند
دیدن برای کسانی که مشکل قلبی و افراد زیر 18 سال دارند ممنوع میباشد.

ویدئویی دیگر از دختری در ترکیه که در توسط یک جن کافر تسخیر شده.

دیدن برای کسانی که مشکل قلبی و افراد زیر 18 سال دارند ممنوع میباشد.

دیدن جن

دیدن جن در حالت عادی نا ممکن میباشد، فقط در صورتی آن را می بینید که شما او خود بخواهد خود را نشان دهد، در زمان هایی زیر این امکان پذیر میباشد.

  • دیدن جن زمانی که مورد آزار و اذیت قرار بگیرند.
  • زمانی که طلسم شده باشید
  • در مکانی که طلسم وجود داشته باشد
  • وقتی به احضار و تسخیر می پردازید
  • قدرت روحی فراوانی داشته باشید
  • رفتن به محل زندگی جن ها
  • چشم سوم فعال

و بسیاری از موارد مشابه دیگر، در کل زمانی که پرده میان انسان ها و این موجودات از بین برود قادر خواهید بود که اجنه را ببینید.

دیدن جن در خواب

بعضی اوقات در خواب بسیاری از انسان ها می آید و بسته به قدرت روحی شما متوجه میشوید که کسی که در خواب دیدید جن است یا خیر ، یا جن خود را معرفی میکند (صحبت کردن)، یا به شما القا میشود که جن است، دیدن موجودات ترسناک در خواب به معنای این نیست که جن است.

دیدن جن توسط نوزادان، آیا نوزادان جن را می بینند؟

نوزادان وقتی به دنیا می آیند، قابلیت حس کردن و دیدن ابعاد و شنیدن اصواتی که برای انسان بالغ در حالت عادی وجود ندارد را دارند ولی نمیتوانند تشخیص بدهد، روایات بسیاری در مورد اجنه هایی که بچه ها تا سن پنج سالگی یا بیشتر در کنار آنها بوده اند و با آنها هم بازی شده اند.

دیدن جن در حیوانات

حیوانات نیز میتوانند صدای اجنه را بشنوند و آنها را ببیند، در بسیاری از مواقع هم مشاهده شده که حیوان توسط جن تسخیر شده اند و یا کشته شده اند، بعضی از مواقع شده است که سگ یا گربه و.. به جایی خیره شده است ، ولی شما چیزی نمی بینید، نشانه وجود جن در آن مکان است.

تنها حیوانی که جن از آنها وحشت دارد گرگ است، در داستان ها آمده است که گرگ یک جن را شکار کرده است، و یا در یک ماه از سایت گرگ شروع به شکار اجنه میکند.

جن عاشق

در بسیاری از موارد دیده شده که اجنه عاشق انسان شده اند و زندگی او را مختل کرده است و از فرد درخواست رابطه جنسی یا ازدواج کرده است در صورت هایی زیر میتوانید جن عاشق را از خود دور کنید:

  • استفاده از ادعیه مخصوص جهت دفع جن عاشق
  • استفاده از طلسم هایی قوی جهت جن عاشق
  • کمک گرفتن از یک استاد علوم غریبه
  • خواندن کتاب های علوم غریبه

مکان های جن زده

مکان هایی جن زده به مکان هایی گفته میشود که محل زندگی اجنه است یا نزدیک آن است ، در این صورت جن خود را نشان میدهد و تلاش میکند با ترساندن فرد او را از آن منطقه دور کند، ولی احتمال حمله جن ، یا تسیخر شدن توسط جن نیز در این مکان ها وجود دارد.

علائم وجود جن در خانه + 11 نشانه وجود جن در خانه

علائم وجود جن در خانه + 11 نشانه وجود جن در خانه

در بعضی مواقع اجنه در کنار ما در خانه ماه ها زندگی میکنند و ما هیچ وقت نمیتوانیم متوجه آنها باشیم در این بخش به علائم وچود جن در خانه را خواهیم گفت.

ممکن است دلایل بسیاری وجود داشته باشد که جن در خانه فرد حضور پیدا کند، با علائم و نشانه هایی میتوانیم تشخیص در دهیم که که جن در خانه ما وجود دارد برخی از نشانه ها و علائم وجود جن در خانه به شرح زیر است:

  • گم شدن و پیدا شدن ناگهانی اشیاء ، جا به جایی اشیاء
  • شنیدن صدا هایی عجیب در خانه مانند صدا هایی مانند خرناس ، بازی کودکان و…
  • شنیدن صدای باز و بسته شدن در ها
  • آتش گرفتن ناگهانی وسایل ، ممکن است داخل کمد یا فضاهایی بسته صورت بگیرد، یا ممکن است فرش،پرده و… باشد
  • ایجاد اصوات ترسناک مانند جیغ،خنده،خرناس،ناله و…
  • گم شدن اشیاء و اموال به طور کامل
  • دیدن حیواناتی مانند گربه و مار یا حیوانات دیگر
  • حس کردن این که شخص هیچ وقت در خانه تنها نیست یا حس کردن حرکت شخصی نامرئی در کنار خود
  • ناراحتی شدید افرادی که در خانه حضور دارد و بیزاری افراد از خانه طوری که دوست ندارند زیاد در خانه بمانند
  • بیدار شدن بدون دلیل فرد یا افراد در خانه
  • کابوس و خواب هایی ترسناک مکرر

دفع جن از خانه

هنگامی که در خانه جن وجود داشته باشید ممکن است اتفاقات بسیاری در خانه رخ دهد ، برخی متوجه غیر طبیعی بودن آن خواهیم بود و برخی خیر ، به اصطلاح خودمان را میزنیم به آن راه از کنار آن ساده میگذریم ، ولی اینطور باقی نمی ماند و این علائم بیشتر و بیشتر میشود در این موقع شما باید جن را از خانه خود دور کنید و جن را از خانه خود دفع کنید.

راه هایی به بسیاری برای دفع جن و شیطان از خانه وجود دارد که بهترین آنها پناه بردن به خدا و قرآن میباشد برخی راه هایی دفع جن از خانه به شرح زیر است:

  • خواندن قرآن و گوش دادن روزانه به سوره بقره با صدای بلند و خواندن آیات الکرسی، الموضاتین، فاتحه، زلزله، صافات و…
  • خواندن و تکرار آیه (“مَنْ نَزَلَ مَنْزِلا ثُمَّ قَالَ أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ لَمْ يَضُرّهُ شَيْءٌ حَتَّى يَرْتَحِلَ مِنْ مَنْزِلِهِ ذَلِكَ”)
  • برای این که به کودکان آسیب نرسانند دست خود را بر سر کودک بگذارید و این آیه را بخوانید ((بسمِ اللَّهِ أرقيكَ، مِن كلِّ شيءٍ يؤذيكَ، مِن شرِّ كلِّ نفسٍ أو عَينٍ، أو حاسِدٍ اللَّهُ يَشفيكَ، بِسمِ اللَّهِ أَرقيكَ).))
  • در نماز فجر یا زمانی که از خواب بیدار می شوید این دعا را بخوانید (فكما قاجمع العلماء فلها مفعول السحر في إبعاد شيطاين الجن والإنس عن الإنسان وهي مجربة بالفعل)
  • خواندن مداوم آیت الکرسی و نصب آن در خانه
  • و بسیاری از ادعیه دیگر..

باد جن

برخی از مردم جنوب و جنوب شرقی ایران، به ویژه مردم بندرها و جزایر خلیج فارس و هرمزگان، به اعتقاد دارند که ارواح و اجنّه به صورت باد حرکت می‌کنند. آن‌ها معتقدند که باد در درون بدن انسان جریان دارد و می‌تواند او را تسخیر کرده و در گیر کند، به طوری که او را به گونه‌ای مانند اسب یا مرکب خود در آورده و از او استفاده کند. این مردم بادها را به چند دسته‌بندی می‌کنند و آن‌ها را از نظر جنسیت به نر و ماده تقسیم می‌کنند.

جن از چی میترسه ، شکست جن توسط انسان

جن های مسلمان کاری با انسان ها ندارند، مگر این که به آنها آسیب وارد کنید ولی اجنه کافر اگر موقعیتش را داشته باشند، به انسان ها آسیب می رسانند و از این کار لذت میبرند، باید از ابزار و ورد هایی آنها را فراری دهید و اما جن از چه چیزی میترسد؟ برخی از چیز هایی که جن از آنها میترسد به شرح زیر است

  • قرآن و آیات قرآنی ، صدای قرآن
    (آیت الکرسی بسیار قوی است در ترساندن و فراری دادن جن )
  • از آهن خالص تیز (چاقو،داس، تبر )
    (اگر از جن میترسید چاقو کوچک همراه خود داشته باشید یا در هنگام خواب زیر بالش خود قرار دهید)
  • آتش
  • آب داغ
  • ذکر و نام خدا (خواندن بسم الله)
  • شهاب سنک ها
  • طلسم های خاص
  • ادعیه و اوراد خاص
  • سوره هایی چهار قل

سوزاندن جن

سوزاندن جن به صورت خواسته یا ناخواسته همیشه برای انسان ها پیامد هایی وحشتناکی برای انسان ها در پی داشته است برای همین بسیاری از بزرگان میگویند در هنگام روشن کردن آتش و یا ریختن آب جوش همیشه بسم الله بگویید تا اگر جنی هم باشد از آن جا برود.

قتل و کشتار بین جن و انسان

قتل و کشتن جن توسط آدمیان، قتل و کشتن انسان توسط جن ها همیشه امکان پذیر است ولی در بسیاری از روایت ها یاد شده که جن نمیتواند انسان را بکشد ولی انسان میتواند از جن را بکشد با استفاده از وسیله هایی که جن از آن ها وحشت دارد و همچنین برخی از ادعیه ها و اذکار.

قتل و کشتن جن

قتل و کشتن جن در انسان ها با توجه به روایات و داستان ها امری امکان پذیر است ولی همیشه همراه با عواقبی همراه بود است ، انسان میتواند جن را با برخی اشیاء، ادعیه ، اوراد ، آیات و… بکشد در زیر داستانی از کشتن جن توسط انسان را آورده ایم.

ظهور جنّ به شكل مار وقتل او توسط انسان!
شيخ محيّ الدين عربي گفته است: سخن عجيبي در مورد يكي از
جنيّان شنيدم وآن را ابراهيم بن سليمان در منزلم در ((حلب)) به من
گفت: مرد هیزم فروش و مورد اعتمادی، مارى راكشت. جنيّان آن مرد
هیزم فروش را ربودند و او را نزد شيخ بزرگى كه رهبر و پيشواى قوم
بو د حاضر نمودند و به شیخ خود گفتند: این مرد هیزم فروش، پسر
عمّهی ما راكشت! هيزم فروش گفت: من نمى دانم كه شما چه
میگویید؟ من یک مرد هیزم فروش هستم که ماری متعرض من شدو
من نیز او را کشتم.
آن جماعت همگی جنّ بودند گفتند: آن مار يسر عمهى ما بودا شيخ
جنیّان گفت: راه مرد هیزم فروش را باز كنيد و او را از همان مكانى كه
ربودید، برگر دانید. (یعنی آزاد کنید) چراكه شما بر او راهی نداريد و او
راست میگوید. زيرا من از رسول الله (ص) شنيدم كه به ما فرمود: هر
کس از شما جنیّان که در غیر این صورت اصلى خود متصور شود و
دراید و پس از آن کشته شود، هیچ دیه و قصاصی ندارد. پسر عمه ی
شمانيز به شكل مار درآمده بود و مار نيز از دشمنان انسان است.
آن مرد هیزم فروش به شيخ بزرگ جنيّان گفت: اى شيخ! شنيدم كه
گفتی از رسول اللهتڈۀ شنیده ای، مگر آن حضرت را ديده اى؟! شيخ
جنیان گفت: آری. من یکی از جنيَانم كه در پيشگاه رسول الله (ص) قرار
گرفته و سخنان ايشان را شنيدهام.(١)

بر گرفته از کتاب: (موجودی اسرار آمیز به نام جن) (دانلود کتاب در کانال تلگرام ما)

قتل و کشتن انسان توسط جن

در بسیاری از کتب نوشته شده که جن نمیتواند انسان را بکشد زیرا که انسان بسیار قوی تر از جن است ولی ، جن به دلیل داشتن قدرت هایی ماورائی پنداشته می شود که از ما انسان قوی تر است.

ولی در بسیاری کتب ها و روایت ها نیز نوشته شده است که جن نیز میتواند انسان را بکشد و در طول تاریخ نیز روایت های بسیاری از کشتن انسان توسط جن نوشته شده است یکی از آنها را برای شما باز گو میکنم.

قتل دختر توسط جن عاشق
تاریخ واقعه (۱۴۳۷قمری مصداف با سال 1395 شمسی) کشور یمن

این داستان واقعی که در کشور یمن رخ داد، حاکی از یک واقعه مرموز و ترسناک است که افکار عمومی را بر انگیخت. یک دختر فقیری به نام (رقیه) در یکی از روستایی این کشور زندگی می‌کرد. او به کشاورزی و پرورش گوسفندان مشغول بود. یک روز، وقتی در یک دره به دنبال چیزی می‌گشت، حسی عجیب به او دست داد و یک موجود وحشتناک و شبیه به سگ را دید که به سمتش حرکت می‌کرد و سپس ناپدید شد.
از آن روز، دخترک به کابوس هایی وحشتناک و حرکاتی مانند این که کسی با او رابطه جنسی دارد دچار شد.
به نظر می‌رسید در خواب کسی با او حرف می‌زند. او این موضوع را به پدرش گزارش کرد و پدرش او را به یک شیخ متخصص معرفی کرد. آن شیخ کار خود را با خواندن ادعیه و آیات قرآن شروع کرد ، در حین خواندن اوراد ، جن از زبان رقیه، شیخ و رقیه را تهدید به مرگ کرد و چون تهدید و فحاشی در حین یکی از کار هایی است که اجنه انجام میدهند شیخ توجه ای نکرد و به کارش ادامه داد
یک سال مراسم جن گیری ادامه داشت ، دخترک دیگر توان مقابه نداشت و بسیار ضعیف و لاغر شده بود تا این که روز شوم فرا رسید.
در آن روز رقیه توان مقابله نداشت و شروع به فریاد هایی وحشت ناکی کرد، انگار صدای او نبود کس دیگر داشت فریاد میکشید ، در آن روز رقیه از درد به خود می پیچید و فراد میزد که ناگهان از حال رفت وقتی پدرش و شیخ به نزد او رفتند دیدند که جن او را به هلاکت رسانده است.
در پزشک قانونی متوجه چند استخوان شکسته در دخترک و همچنین شکافی عمیق در قبلش که باعث مرگش شده بود ، باعث تعجب همگان شد.
شیخ به جرم قتل دستگیر شد و بعد از چند سال آزاد شد ولی روز بعد از چند روز جسدش که سیاه شده بود و چشمانش از حدقه درآورده بودند پیدا شد، نتیجه کالبد شکافی در پزشک قانونی مبنی بر این بود که او از ترس سکته کرده است و بعد از درآوردن چشمانش هنوز زنده بود.

این اتفاق در کشور یمن افتاده است و دولت یمن بر این واقعه سرپوش گذاشته است، هیچ اطلاعاتی از خانواده قربانی درز نکرده است.

موکل جن و همه چیز درمورد آن

موکل جن و همه چیز درمورد آن

موکل کسی است که تا آخر عمر انسان محافظ و فرمان بردار او میباشد، پیامبران و امامان و در کل کسانی که رابطه نزدیکی با خدا دارند ، جن خود مختار به خدمت آن ها در می آید.

در غیر این صورت فرد باید دست به تسخیر بزند.

موکًل ( movakal ) در لغت به معنای کسی است که انجام کاری به او سپرده میشود و تعریف آن در دنیایی علوم غریبه به جنی میگویند که در خدمت یک انسان است موکل میتواند:

  • موکل میتواند جن باشد. (میتواند مسلمان یا کافر باشد)
  • موکل میتواند پری باشد. (جن هایی با درجات بالاتر مانند پاشاهان و خانواده های آن ها و اجنه ای دارای درجات بالاتر هستند)
  • موکل میتواند ملک (فرشته) باشد.(پاکی خالص و بسیار قدرتمند)
  • موکل میتواند جزو فرزندان شیطان یا عفریت باشد.(شیطانی و ناپاک)
  • موکل میتواند همزاد باشد. (نسخه ای از شما که وجودش از آتش هست)
  • رجال الغیب (در طول قرن ها روایت هایی بسیاری در مورد رجال الغیب نوشته شده است معتقدند که رجال الغیب انسان هایی هستند که خداوند به آنها قدرت هایی غیبی (نیروی ماورالطبیعه) اعطا کرده که به خلق خدا کمک کنند)

پیامبران و امامان و کسانی که ایمانی خالص دارند همه دارای خدمت گذار هایی از جنس جن بوده اند ولی اشخاص دیگری دست به تسخیر این موجودات زده اند و دارای موکل های جن هستند ، بسیار نادر هستند کسانی که دارای موکل فرشته هستند.

در حالت معمول هیچ موکلی راضی به تسخیر شدن و خدمت به انسان نیست و این کار به اجبار انجام میگیرد، موکل تمام سعی خود را میکند که تسخیر نشود و یا شمار را از عمل تسخیر باز دارد.

در صورتی شما میتوانید موکل داشته باشید که :

  • به دستور خدا به خدمت شما در آید
  • کسی که موکل دارد به او دستور دهد که به شما خدمت کند (برای چند ساعت تا چند سال و یا برای همیشه)
  • موکل میتواند مورثی باشد (پدر یا پدربزرگ موکل داشته باشد و با امر پدر به شما خدمت میکند)
  • تسخیر کردن و…

نتیجه گیری

جن موجودی بسیار اسرار آمیز برای ما انسان ها بوده و هست و ما انسان ها همیشه در جستجوی چیز هایی که نمیدانیم هستیم بنابر این بعضی از مواقع خوداگاه یا ناخوداگاه در دام چنین موجوداتی افتاده ایم و مورد اذیت و آزار جن ها قرار گرفته ایم ولی بسیاری هم از این رابطه سود برده اند.

از بین بردن دیوار نامرئی میان انسان و جن ها (تسخیر، احضار و…) همراه با خطراتی جانی و روانی بسیاری است، که بعضی از مواقع ناخوداگاه صورت میگیرد در این صورت است بهترین کار این است که به خدا و کتاب آسمانی او پناه ببریم.

از یک نظر من به شخصه اصلا دوست ندارم که بدون اطلاع داشتن از اشکال و موجودات این جهان از دنیا بروم و دوست دارم همه چیز را بدانم ولی با داشتن سنی که به طور طبیعی 60 تا 70 سال هست نمیتوانم همه چیز را بدانم، شاید بعد از مرگ بتوانم پرده ها را کنار برنم و از راز هایی عالم خبر دار شوم.

از نظر دیگر قوانین دنیا از بدو وجود آمدن انسان مبنی بر این بوده که بُعد هایی انسان و این موجودات جدا از هم آفریده شده و پیامبران ، قرآن و علما ما را از این کار منع کرده است، ما بدون نیاز به وابستگی به بعد هایی دیگر میتوانیم زندگی و پیشرفت کنیم.

تهیه و تدوین از : طلسم و علوم غریبه

منابع


  1. قرآن
  2. نقل قول هایی از رسول اکرم (ص)
  3. نقل قول هایی از امامان و بزرگان دین
  4. کتاب هایی که در مورد جن نوشته شده اند
    • جن موجودی اسرار آمیز تدوین از ستار پور ابراهیم
    • شمشیر بران بر گردن ساحران ( نوشته وحید عبد السلام بالی ترجمه از نور النساء ملازاده)
    • و بسیاری از کتب دیگر (موجود در کانال تلگرام)
  5. روایات واقعی از کتاب ها
  6. روایات واقعی از وب

ادامه مطلب