دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی + معرفی صوتی و تصویری

نوع فایل
PDF
حجم فایل
44 MB
تعداد بازدیدها
3853 بازدید
تاریخ به‌روز‌رسانی
16 بهمن 1402
120,000 تومان 25,000 تومان٪79 تخفیف

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

با توجه به افسانه‌های بسیاری که درباره کتاب “رستاخیز مردگان” وجود دارد، این کتاب به یکی از مرموزترین کتب در تاریخ بشر تبدیل شده است. در واقع، برخی معتقدند که خواندن این کتاب باعث جنون شدن فرد می‌شود و برخی دیگر معتقدند که درک این کتاب باعث خودکشی می‌شود. در طول تاریخ، افراد بسیاری از جمله جادوگران و ساحران به دنبال نسخه‌های خطی این کتاب بوده‌اند. این کتاب، به یکی از جنجالی‌ترین کتاب‌های بشریت تبدیل شده است و در میان علاقمندان به علوم خفیه و علوم غریبه، جایگاه بلندی دارد.

معرفی صوتی کتاب نکرونومیکون

معرفی کتاب “رستاخیز مردگان” (نکرونومیکون)

“رستاخیز مردگان” (نکرونومیکون)، کتابی نایاب و مرموز از عبدال ال حضرت است که در سال ۶۹۹ میلادی نگاشته شده است. این کتاب به عنوان یکی از مرموزترین و عجیب‌ترین کتاب‌های جهان شناخته می‌شود. برخی به اعتقاد دارند که خواندن این کتاب موجب جنون و دیوانگی می‌شود، همچنین بعضی معتقدند که اگر فردی مطالب کتاب را درک کند، خودکشی خواهد کرد. به دلیل این افسانه‌های شگفت‌انگیز، “رستاخیز مردگان” به عنوان یکی از محرمانه‌ترین کتاب‌های تاریخ بشر شناخته شده است.

خرافات و افسانه‌های مختلفی در مورد این کتاب وجود دارد. می‌گویند که در طول تاریخ، جادوگران و ساحران بسیاری برای دستیابی به نسخه‌های خطی این کتاب تلاش کرده‌اند. حتی آدولف هیتلر نیز یک نسخه از آن را به دست آورده بود که بعدها معدوم کرد. این کتاب به عنوان خطرناک‌ترین متنی شناخته می‌شود که توسط بشر نگاشته شده است. معتقدند که هر کسی پس از خواندن “رستاخیز مردگان”، بر رازهای پنهان هستی آگاه می‌شود و می‌تواند با ارواج و اجنه ارتباط برقرار کند. به دلیل این افسانه‌ها، “رستاخیز مردگان” در بین علاقمندان به علوم غریبه و خفیه جایگاه ویژه‌ای دارد.

کشته شدن فجیع نویسنده کتاب رستاخیز مردگان،نکرونومیکون به دلایل نامعلوم

کتاب نکرونومیکون، بسیاری از خوانندگانش را به جنون می‌کشاند. این کتاب به اندازه‌ی زیادی شهرت دارد و جالب است که خود نویسنده آن، یعنی عبدال ال حضرت پس از نگارش آن به شکل وحشتناکی کشته شده است! حتی شایعات و افسانه‌های مختلفی درباره‌ی این کتاب شکل گرفته است که حتی به نویسنده‌ی آن هم رسیده است.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

بررسی‌هایی که انجام شده‌اند، نشان می‌دهند که عبدال ال حضرت، نویسنده‌ی بدوی سوریه‌ای این کتاب در سال ۶۹۹ میلادی نوشته و پس از نگارش آن، به شکل مرموزی ناپدید شده است. تلاش‌هایی برای پیدا کردن راز این جنایت در سال‌های بعدی انجام شد، اما نتیجه‌ای به دست نیامد.

قرن‌هاست که درباره‌ی این کتاب صحبت‌های خرافی زیادی شکل گرفته است. بسیاری از افراد، برای جلوگیری از دست دادن عقل خود، از خواندن این کتاب خودداری می‌کنند. این ترس مرموز و بی‌معنی، برخی افراد را به دنبال کتاب می‌کشاند و برخی دیگر را از آن دور می‌کند.

با دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon)، به دنیایی تاریک و مهیب وارد خواهید شد. این کتاب به شما اجازه می دهد تا به دنیایی از اسرار و رازهای دوران باستان دست پیدا کنید و با تمامی افراد مشهور این دنیا آشنا شوید.

نسخه کامل این کتاب در دسترس شماست، شامل ترجمه فارسی و انگلیسی کتاب، ترجمه و تفسیر تمامی کلمات مهم و نامشخص، بررسی های دقیق از داستان های مختلف و بخش های مختلف کتاب و همچنین شامل تمامی مطالب جدیدی است که تا به حال منتشر نشده اند.

با خواندن کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon)، می توانید دنیایی از تاریکی، راز، جادو و مرگ را بشناسید و به دنبال پاسخ به سوالاتی که همیشه به ذهنتان می رسید، بگردید.

حالا، با دانلود این کتاب، به دنبال ماجراجویی هایی جذاب و مهیج خود بروید و به دنبال پاسخ هایی به سوالات دیرینه و جدید خود بگردید.

آیا شما نیز می خواهید به دنیایی از راز و اسرار پرده بردارید؟ پس برای دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon) اقدام کنید!

دانلود کتاب رستاخیز مردگان: نکرونومیکون

آیا شما به دنبال کتابی جادویی هستید که با خواندن آن بتوانید به دنیای ماوراء طبیعی نفوذ کنید؟ آیا به دنبال کتابی هستید که به شما قدرتی فوق العاده بدهد؟ اگر پاسخ شما بله است، پس کتاب نکرونومیکون می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این کتاب از طریق جادو و نیروهای ماوراء طبیعی به خواننده کمک می کند تا بتواند دنیایی از تاریکی و ترسناک را کشف کند. این کتاب شامل تعداد زیادی از فرمول ها، تمرین ها و شیوه های جادویی است که شما را با انواع مختلف جادو و اسطوره های ماوراء طبیعی آشنا می کند.

به عنوان یکی از کتاب های محبوب جادویی، نکرونومیکون به طور گسترده ای توسط طرفداران جادویی و ماوراء طبیعی خوانده شده است. این کتاب برای کسانی که به دنبال تجربه های جدید و ماوراء طبیعی هستند، یک کتاب الزامی است.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

سرگذشت نویسنده کتاب رستاخیز مردگان: نکرونومیکون

“رستاخیز مردگان” یا “نکرونومیکون”، کتابیست نوشته یک فرد مرموز به نام عبدال ال حضرت که بسیاری به عنوان عجیب‌ترین و مرموزترین کتاب جهان شناخته‌اند. این کتاب به نظر پژوهشگران، تأثیر عجیب و ترسناکی بر خواننده‌اش می‌گذارد، اما هیچ کس نمی‌داند که مسأله‌ی آن چیست.

نویسنده‌ی این کتاب، فردی نامعلوم است و نمی‌دانیم او در چه زمانی زندگی می‌کرده و چه نوع طرز فکری داشته است. فقط می‌دانیم که او در حدود قرن هفتم میلادی زندگی می‌کرده است.

بر اساس تحقیقاتی که درباره‌ی تاریخچه‌ی این کتاب انجام شده است، مشخص شده است که عبدال ال حضرت، یک بدوی از منطقه‌ی شام، در سال ۶۹۹ میلادی، “رستاخیز مردگان” یا “نکرونومیکون” را نوشته است. برخی داستان‌های خرافی می‌گویند که او به شکلی مرموز به قتل رسیده است و قاتلش پیدا نشده است.

بر اساس شواهد تاریخی، عبدال ال حضرت بیشتر عمر خود را در ویرانه‌های شهرهای بابل، ممفیس و ربع‌الخالی عربستان گذرانده است. او در پایان زندگی به دمشق و شام مهاجرت کرد و در همین زمان، به نظر می‌رسد “رستاخیز مردگان” را نوشته است. بجز این موارد، هیچ چیزی از زندگی او در دسترس نیست.

بعضی از افراد تحت تأثیر این کتاب با موضوعات ماوراءالطبیعه ارتباط برقرار کرده‌اند. در واقع، کتاب “رستاخیز مردگان” شامل رازها و اسرار نهان خلقت است و از آنجایی که نویسنده‌ی این کتاب به شکل مرموزی به قتل رسیده است، شاید هیچ‌کس نتوانسته باشد اسرار این کتاب را به خوبی حل کند.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

همه چیز درموردکتاب رستاخیز مردگان: نکرونومیکون

متن فارسی در بررسی زندگی عبدالحضرت، از آغاز تا پایان زندگی او و نوشتن کتاب “رستاخیز مردگان” صحبت می‌کند. عبدالحضرت در مناطق مختلف از جمله بابل، ممفیس و عربستان زندگی می‌کرد و بعد از مدتی به دمشق و سپس شام مهاجرت کرد. او در طول زندگی با علمای دیگری که با جهان موازی در ارتباط بودند، تماس داشته و دانش خود را در کتاب “رستاخیز مردگان” ثبت کرده است. این کتاب در سال ۹۵۰ میلادی به نام “نکرونومیکون” ترجمه شد. در طول تاریخ، بسیاری از افراد از جمله دکتر جان دی دستیار و مشاور ملکه الیزابت، شاعر آلیستر کرولی و رهبر آلمان‌ی نازی، هیتلر، به دنبال این کتاب بودند. در مورد این کتاب، داستان‌هایی عجیب و غریب ساخته شده است و به دلیل این داستان‌ها، بسیاری از مردم به آن علاقه مند شده‌اند.

با شنیدن این خبر، بسیاری از مردم شروع به جستجوی این کتاب نایاب کردند و برخی حتی به دنبال آن در سراسر دنیا سفر کردند. اما همچنان هیچ کس نتوانسته است نسخه اصلی کتاب را پیدا کند و تنها نسخه‌های ترجمه شده در دسترس هستند.

امروزه کتاب رستاخیز مردگان همچنان مورد توجه و اهمیت بسیاری از محققان و متخصصان مطالعات اسرارآمیز است و بسیاری از آن‌ها با توجه به محتوای این کتاب، به دنبال یافتن نسخه اصلی آن هستند.

کتاب رستاخیز مردگان در عصر معاصر: بررسی داستانی پرشور از زندگی و مرگ

بعد از سال‌ها از نشر کتاب “رستاخیز مردگان” و ترجمه آن به زبان یونانی، شاهد رویدادهای مختلف در اروپا بودیم. بسیاری از افراد تلاش کردند که این کتاب را در زبان خودشان به دست آورند، اما همچنان کتاب بی‌لطفانه بی‌توجهی می‌کرد.

یکی از این افراد، دکتر جان دی، مشاور ملکه الیزابت بود. او توانست به قدری تسلط پیدا کند که در سال ۱۵۸۷ با موجودات غیرطبیعی ارتباط برقرار کرده و به خاطر این اتفاق نزدیک به دو قرن بعد، آلیستر کرولی برای مطالعه کتاب به کتابخانه بالدوین رفت.

بعد از مطالعه کتاب، آلیستر کرولی آیین تلما را به وجود آورد و به عنوان هنرمند، شاعر و محقق، فعالیت های بسیاری در حوزه جادو داشت. بسیاری او را به شیطان پرستی نوین نسبت داده‌اند.

در سال ۱۹۱۸، در یک کنفرانس ادبی در نیویورک، آلیستر کرولی با سونیا گرین، یک نویسنده، آشنا شد و با او در مورد ادبیات و شعر مدرن صحبت کرد. پس از این آشنایی، آنها به صورت نامنظم با هم دیدار می‌کردند و درباره موضوعات مختلف گفتگو می‌کردند.

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

“رستاخیز مردگان: تاریکی‌های پنهان زندگی را برایتان آشکار می‌کند”

یکی از سوالات مهمی که مطرح می‌شود، محتوای اصلی کتاب “رستاخیز مردگان” در عصر معاصر چیست؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت که هنوز کسی نمی‌داند که عبدالحضرت به طور کامل در این کتاب چه چیزی نوشته و به چه موضوعاتی اشاره کرده است. اما نکته مهم این است که این کتاب باعث فروریزش تمام باورها و نگرش‌های افراد درباره زندگی شده است و به همین دلیل، کسانی که این کتاب را مطالعه می‌کنند، دچار تاریکی و شوک بزرگی در زندگی خود می‌شوند.

مطمئناً اگر کسی کتاب “رستاخیز مردگان” را به طور کامل مطالعه کند، حتی اگر به مرز جنون هم نرسد، مجبور است در تاریکی و بی‌هدفی کامل زندگی کند. چرا که محتوای این کتاب به قدری تاریک، عجیب و ترسناک است که هر کسی را می‌تواند به جنون و دیوانگی برساند. در مورد محتوای اصلی این کتاب باید به این نکته اشاره کرد که، راهب وارمیوس، یکی از افرادی که توانست این کتاب را به دست آورد، پس از مطالعه آن، درباره کتاب “مردگان” گفت که پس از اینکه ترجمه‌ای از آن کتاب را بدست آورد، شروع به مطالعه آن کرد. اما بعد از خواندن کمی از آن، کتاب را در آتش سوزاند، زیرا در این کتاب حقایقی فاش می‌شود که هیچکس برای آن آماده نیست و برای درک آن نیاز به زمان زیادی دارد.

ویدئو کتاب رستاخیز مردگان

نکات هم در مورد این کتاب:

نسخه های فیک و یا تعییر داده شده رستاخیز مردگان

نسخه های فیک و یا تغییر داده شده زیادی در اینترنت موجود هست لطفا توجه داشته باشید از چه سایتی خرید میکنید نسخه 100% اصل و کامل کتاب هم اکنون مجود میباشد میتوانید استاده کنید.

نسخه های سانسور شده کتاب

متاسفانه دربسیاری از نسخه ها این کتاب سانسور شده ولی هم اکنون میتوانید نسخه 100% کامل و جامع را در این وبسایت مشاهده کنید.

فعلًا، کتاب “رستاخیز مردگان” یا به زبان انگلیسی “Necronomicon” در چهار نسخه متفاوت برای دانلود در دسترس قرار دارد که نسخه‌های آن به شرح زیر می‌باشد:

نسخه فارسی خلاصه شده کتاب رستاخیز مردگان

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

نسخه فارسی کامل بدون هیچ گونه سانسور و تغییر کتاب رستاخیز مردگان

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

نسخه خلاصه انگلیسی کتاب رستاخیز مردگان

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

نسخه انگلیسی اصل بدون تغییر کتاب رستاخیز مردگان

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی

نسخه اصلی کتاب بدو تغییر به صورت عکس های رنگی کتاب رستاخیز مردگان

دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
دانلود کتاب رستاخیز مردگان (Necronomicon):کامل ترین نسخه های فارسی و انگلیسی
0/5 (0 نظر)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *