دانلود کتاب فرشتگان خداوند در باب علوم غریبه و موجودات ماورائی

دانلود کتاب فرشتگان خداوند
نوع فایل
Pdf/Zip
حجم فایل
28 مگابایت
تعداد بازدیدها
499 بازدید
تاریخ به‌روز‌رسانی
16 بهمن 1402
رایگان

کتاب فرشتگان خداوند نوشته علی اکبر شایسته نژاد که درمورد علوم غریبه و طلسم و بیس اصلی کتاب درمورد موجودات ماورائی همچون فرشتگان خداوند،جن ،انس و انواع موجودات دیگر که در عالم فیزیک و متافیزیک بر باور تمام دنیا وجود دارند و درمورد هر یک از موجودات صفات ظاهری و خصوصیات آنان گفته شده است این کتاب بسیار ارزشمند و در بین کتاب های علوم غریبه قرار میگیرد که به رایگان برای شما قرار دادیم امیدوارم مورد استفاده قرار دهید و نظراتتون رو برای ما به اشتراک بگذارید

هر آنچه درمورد کتاب رایگان علوم غریبه فرشتگان خداوند باید بدانید

در کتاب فرشتگان خداوند نوشته علی اکبر شایسته نژاد به عناوینی مانند:

  • عالم غیب
  • ابلیس
  • انواع و اقسام سحر
  • جن و خصوصیات ظاهری و غیره
  • چشم زخم
  • داستان و روایات قدیمی که به این موجودات مربوط میشود (مانند : هاروت و ماروت)
  • باطل کردن سحر ،جادو،طلسم
  • انواع فرشتگان
  • انواع اجنه
  • فرشتگان عذاب
  • و…

ذکر شده است این عنواین قسمت کوچکی از این کناب میباشد در ادامه بیشتر درمورد این کتاب اضافه خواهیم کرد

کتاب فرشتگان خداوند

نویسنده: علی اکبر شایسته نژاد

حجم: ۲۸.۶ مگابایت

فرمت: PDF

مقدمه کتاب رایگان فرشتگان خداوند

مقدمه :
برخی از امور اعتقادی که مبنای اصولی در قرآن و حدیث دارند با برخی از امور خرافی و بی اساسی که در میان مردم رایج است و هیچ پایه و اساسی ، درهم آمیخته است. از این رو بسیاری میپندارند که این امور بی
ندارد
اساس هستند .
یکی از این امور مسئله ” فرشتگان و نقش آنان در جهان آفرینش است . فرشتگان از موجودات خداوند هستند که در عالم غیب به انجام مأموریت های مختلفی می پردازند. آنان جز تسلیم در برابر خداوند ، اختیار دیگری ندارد و بر اساس اراده حضرت حق به انجام امری ثابت می پردازند . اعتقاد به فرشتگان ، یکی از امور مورد توجه قرآن کریم است و از باورهای مهم دینی به شمار می رود .
اعتقاد به فرشتگان از قدیم الایام در میان مردم رایج بوده است . اما دیدگاه آنان بیشتر منفعت طلبانه و سودجویانه بوده است. از این روی بیشتر با ” جن کافر” که همانند انسان دارای دو گروه مؤمن و کافر هستند ، ارتباط برقرار می کردند و هدف آنان سوء استفاده از استعدادهای مردم و پیشبرد مقاصد پلید و شیطانی بوده است.

با استفاده از استعداد مخفی جن به اموری چون؛ سحر ، ایجاد اختلاف و کینه ، ایجاد وحشت و هراس، تهدید و … می پرداختند و جامعه انسانی را دچار اختلال و نا امنی می کردند .
قرآن کریم ، نگرش مردم نسبت به فرشتگان و جن را اصلاح کرد و ضمن تأکید بر اینکه این موجودات به اراده خدا و تحت فرمان او هستند ، هشدار داد که هر یک از آنان مأموریت خاص خود را دارند. اگر انسان در مسیر حقیقت و کمال مشی کند ، میتواند از استعدادهای ماورایی آنان بهره بگیرد . از همین روی در داستان حضرت سلیمان، بیان شده است که آن حضرت از قدرت ، سرعت و استعدادهای خارق العاده این موجودات ، در مسیر پیشبرد مقاصد خود که گسترش حکومت الهی بود، بهره میگرفت و آنان به قدری تسلیم فرمان حضرت سلیمان بودند، که پس از مدتی که اگر مرگ سلیمان گذشت و با خورده شدن عصای او توسط موریانه به زمین افتاد ، آرزو کردند که کاش علم غیب داشتند و زودتر از مرگ سلیمان با خبر میشدند و تا این حد تن به خواری و ذلت میدادند. این اعتراف به آن معناست که آگاهی آنان بر علم غیب دارای حد و میزانی است که خداوند اراده کرده است . خلاصه آن که جن ، قبل از آدم خلق شده و گروه کافر آن به فساد و قتل پرداخته بودند و منفی
کردن ذهنیت فرشتگان نسبت به موجودات صاحب اراده ، نقش مهمی داشتند مردم نسبت به ” ملائکه ” نیز دیدگاه خاصی دارشتند . آنان را دختران خدا می نامیدند و به پیامبران میگفتند که چرا از جنس فرشتگان نیستند و یا چرا به همراه آنان فرشته ای نازل نشده است. خداوند ضمن غیر منصفانه دانستن انتساب دختر بودن به فرشتگان ، حقیقت وجود آنان را تأکید می کند . در قرآن و نهج البلاغه، مسئولیتهای مختلف فرشتگان بیان شده است و چنین آمده است که هر یک از فرشتگان به تناسب مسئولیتی که بر عهده دارد دارای ساختار ویژهای است و تعبیر بال و اختلاف تعداد آن ، از همین مسئله ناشی می شود .
یکی از مهمترین وظایف فرشتگان ، ابلاغ وحی است . در این کتاب به مسائل مختلف و وظایف متعدد فرشتگان، اشاراتی شده است .
این حقیر هرگز ادعا نمیکند که تمام مطالبی که درباره فرشتگان و جن و شیطان وجود دارد، جمع آوری کرده ام ولی این ادعا را می کنم که آنچه را که گرد آورده ام برای یک فرد علاقمند مناسب و مفید است و به شبهات او پاسخ می دهد .
با اعتراف به ضعف خویش از همه محققان و علاقمندان به نشر فرهنگ دین اسلام ، انتظار دارم که بر من منت نهند و نواقص کار مرا تذکر دهند. از خداوند بزرگ برای همه جویندگان حقیقت آرزوی موفقیت و سلامت میکنم .
علی اکبر شایسته نژاد
اسفند ۱۳۸۴

دانلود کتاب علوم غریبه رایگان به صورت PDF با کیفیت بالا فرشتگان خداوند

کتاب فرشتگان خداوند در باب علوم غریبه و طلسم بوده که به صورت Pdf درامده برای دانلود به رایگان در وبسایت ما قرار داده شده است این کتاب را هم اکنون میتوانید دانلود کنید حجم این کتاب حدود 28 مگابایت میباشد که شما میتوانید با لینک مستقیم آن دریافت نمایید تعداد صفحات کتاب فرشتگان خداوند حدود 275 صفحه میباشد که بدون سانسور و حذفیات برای شما ارسال شده است برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

0/5 (0 نظر)

ادامه مطلب

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *