کفتار در علوم غریبه حیوانی اسرار آمیز

بازدید: 4583 بازدید

کفتار در علوم غریبه حیوانی اسرار آمیز

کفتار همیشه شایعات و افسانه هایی در پشت خود داشته است در علوم غریبه نیز کاربرد زیادی داشته از قدیم از اجزای کفتار برای انجام طلسم ها و مراسم های جادویی خاصی استفاده می شده یکی از مهمترین آنها استفاده مبهل کفتار برای تسخیر قلب یا رسیدن به هر خاسته ای مانند پول،طلا و ثروت فراوان استفاده شده است، در جامعه آفریقا و خاور میانه استفاده های فراوانی در قدیم و بعضا در عصر جدید صورت گرفته برای اجرای طلسم یا جادو یا انواع خواسته و… در ادامه به بررسی بعضی از افسانه ها میپردازیم

کفتار در علوم غریبه حیوانی اسرار آمیز
کفتار در علوم غریبه حیوانی اسرار آمیز

توضیح مختصر درمورد کفتار

کَفتار (به انگلیسی: Hyena) به هر یک از جانوران عضو خانواده کفتاران گفته می‌شود. در حال حاضر تنها چهار گونه کفتار وجود دارد و این خانواده زیستی، پنجمین خانواده کم‌جمعیت در میان تمامی پستانداران است. این جانوران، از گوشت‌خواران خشکی‌زی و بومی آفریقا و آسیا هستند. کفتارها در فروراسته گربه‌سانان از راسته گوشت‌خوارسانان قرار می‌گیرند.

کفتارهای خال‌دار به شکل گروهی زندگی می‌کنند و در ۹۵ درصد موارد از جانوران شکارشده توسط خودشان تغذیه می‌کنند. کفتارهای راه‌راه معمولاً از باقی‌مانده لاشه جانوران مرده یا جانورانی که توسط جانوران دیگر شکار شده‌اند تغذیه می‌کنند. کفتارها به‌طور عادی در طول شب و گاهی ابتدای صبح فعالیت دارند و در طول روز در لانه‌هایشان استراحت می‌کنند. در بررسی‌های دیرینه‌شناسی و با مشاهده اسکلت‌ها و فسیل‌ها، گونه‌های زیادی از کفتاران در سراسر دنیا شناسایی شده‌اند که اکثر گونه‌ها منقرض شده‌اند. به‌طور کلی کفتارها به دو گروه بزرگ کفتارهای استخوان‌شکن و کفتارهای سگ‌مانند، طبقه‌بندی شده‌اند. تنها گونهٔ باقی‌مانده از کفتارهای سگ‌مانند، گرگ خاکی است که حشره‌خوار بوده و کفتار راه‌راه، کفتار خالدار و کفتار قهوه‌ای از گروه کفتارهای استخوان‌شکن و همگی گوشت‌خوار هستند.

کتاب علوم غریبه در وصف حیوانات

کتاب علوم غریبه کامل و اصل شامل توضیحاتی درمورد استفاده از حیوانات به منظور اجرای طلسم و… کتاب های علوم غریبه به شما آموزش میدهند که چگونه از قسمتی از حیوان راه برای مقاصد خاص برای اجرای طلسم استفاده کنید مانند ناموس کفتار ، مرغ کاملا سیاه ، خون حیوانات ، پیشانی گرگ و… کتاب های علوم غریبه ای که در سایت قرار دادیم جزو برترین کتاب های علوم غریبه و متافیزیک میباشد از آن مهم تر کاملا اصل و اورجینال میباشند.

استفاده از اندام های حیوانات برای اجرای طلسم

استفاده از اندام های حیوانات مانند دندان یا اندام های جنسی و… از دیر باز برای کسانی که طلسم اجرا میکنند جذاب بوده و به وسیله آنها طلسم های مانند طلسم محبت، طلسم ثروت، طلسم های قدرت اجرا میکنند جدا از این که آیا این طلسم ها کار میکنند یا خیر این طلسم ها بسیار پر طرفدار هستند و خواهان زیادی دارند، ولی اگر به این مسائله فکرکنیم اگر چیزی نبود مردم به دنبال آن نمیرفتند، باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که این شیاد های زیادی در این زمینه وجود دارد، و به شما جنس فیک عرضه میکنند به ازای هزینه هنگفت.

استفاده از اندام های کفتار برای اجرای طلسم

همانطور که گفته شده کفتار یکی از حیوانات اسرار آمیز در علوم غریبه میباشد،علاوه بر این که از اندام های کفتار استفاده میشود از خود کفتار نیز برای اجرای طلسم استفاده میشود این یکی از دلایل شکار زیاد کفتار در ایران و کل دنیا شده است، خودم اصلا کفتار را دوست ندارم چرا که به هم نوع خواری میپردازد.

استفاده از اندام کفتار برای اجرای طلسم در برخی ادیان و تاریخ‌های مختلف، مورد استفاده قرار گرفته است. در برخی ادیان مانند اسلام، این عمل به عنوان وضو باستانی شناخته می‌شود که قبل از نماز به منظور تطهیر بدن و روح از انجام گذشته‌های ناپسند استفاده می‌شود.

در برخی فرهنگ‌های سنتی، انجام طلسم‌ها و جادوها با استفاده از اندام کفتار انجام می‌شود. به طور مثال، در فرهنگ عامیانه آمریکایی، در اجرای طلسم و جادوها از نوشیدن الکل و سپس خارج کردن آن از بدن از طریق کفتار استفاده می‌شود.

با این حال، باید توجه داشت که ادعای این که استفاده از اندام کفتار می‌تواند در اجرای طلسم و جادوها مؤثر باشد، به دلایل علمی و روش‌شناختی اثبات نشده است و در بسیاری از موارد به عنوان یک باور خرافی در نظر گرفته می‌شود. به همین دلیل، انجام هرگونه عملیاتی بر اساس باورهای خرافی و بدون داشتن دلیل علمی و قانونی، می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

موارد استفاده از کفتار در علوم غریبه

  • استفاده از ناموس کفتار
  • سکس با کفتار
  • دندان کفتار
  • قلب کفتار

 

  • استفاده از ناموس کفتار

فرج کفتار خواص بی شماری دارد که اگر با مهره مار با هم نگهداری شوند و همراه فرد موردنظر باشد تاثیرات فوق العاده‌ای در زندگی او خواهد گذاشت. از خاصیت های اصلی فرج کفتار، تسخیر قلب مردم است و محبت و عشق را نسبت به آن فرد افزایش می دهد. حرفش برش دارد و در واقع بی چون و چرا می شود. فرج کفتار برای گشایش بخت مردو زن بی نظیر است و تاثیرش را در کوتاهترین زمان ممکن می گذارد و در زمینه زبانبند نیز عالی عمل می کند و افراد را در مقابلش مطیع و رام می سازد. کسانی هم می توانند طلسم و یا همان دعای ناموس کفتار را بنویسند که در این زمینه تجربه و تبحر دارند و دعا نویس هستند. حداقل زمانی که لازم است تا فرج کفتار تاثیر خودش را در زندگی فرد نشان دهد، 40 روز می باشد که بعد از آن فرد با معجزه های شگفت انگیزی که در زندگی اش می بیند به صحت جادویی بودن فرج کفتار پی می برد. خاصيت فرج كفتار

موارد استفاده از ناموس کفتار 

صیادان ناموس کفتار یا طلسم کفتار و یا تن کفتار و یا فرج کفتار را در پاکستان و هند، شکار کرده و بعد پوست آلت ماده را بریده و به گونه های مختلف خشک می کنند تا از بین نرود، و بعد برای فروش میگذارند ، طلسم ناموس کفتار باید نوشته شود چرا که بدون طلسم کارایی ندارد، ولی با نوشتن طلسم، ناموس کفتار تا 40 روز فعال میشود و تأثیراتش را خواهد گذاشت، افرادی که شکست عشقی خورده اند و می خواهند همه او را دوست داشته و محبتش در دل دیگران افزایش یابد، فرج کفتار با خود به همراه داشته باشند. افرادی که می خواهند روابط زناشوئی خوبی داشته باشند و در زندگی به پیشرفت های زیادی برسند و همه ی مردم مطیع و رام او باشند، یا خرید ناموس کفتار می توانند به راحتی به این چیزها دست یابند.

  • سکس با کفتار

طبق افسانه ها و داستان ها در علوم غریبه به کفتار و سکس و انجام فعالیت های جنسی با کفتار برای اجرای طلسم اشاره شده برای مثال برای اجرای طلسم و جادو و جادوگری باید به سکس و انجام عمل جنسی پرداخت،داستانی که در ادامه برای شما بازگو میکنم از فردی است که برای استفاده از جادو و جادوگر شدن به سکس با کفتار روی آورده است این فرد(زن) با استفاده از اوراد خاصی توانسته که به قدرت های خاصی دست یابد.

جادوگر کفتار سوار

در زمانی حدود صد سال پیش زنی حدودا 35 ساله با سه بچه در روستایی دور افتاده در بلوچستان زندگی میکرد این زن به دلیل فقر و دست تنگ دستی یک پسر او فوت شده بود همسر او نیز چند سال پیش مریض و بدلیل نبودن امکانات پزشکی فوت شده بود او تنها شبهای زیادی را گرسنه خوابیده زن جوان از بدبختی و فلاکت رنج میبرد به تنگ آمده بود در نزدیکی آنها پیر زنی زندگی میکرد که همه از او به دلیل خرافات از جمله جادوگر بودن او دوری میکردند، زن جوان دیگر راهی نمیدید برای راه چاره ای نزد این پیر زن رفت که شاید راهی برای بگذارد با پیر زن صحبت پیر زن به او گفت که اگر میخواهی توانا باشی اگر میخواهی از ناشناخته خبر داشته باشی اگر ثروت و قدرت نیاز داشته باشی برو در فلان جا جمع کفتار آنجاست عملی که بهت میگم رو انجام بده

این زن به جایی که پیر زن گفته بود رفت ، چندین کیلومتر در میان کوهی در نصف شب اول ماه که تاریکترین شب بود به آنجا رفت صدای کفتار ها را شنید اول ترسید ولی به گذشته ی تلخی که داشت و بچه هایی که هم اکنون گرسنه خوابیده بودند فکر کردو این او را به جلو هل داد حس کرد موجوداتی دورش را احاطه کرده اند، فهمید که در میان کفتار ها است او وردی که پیرزن به او آموخته بود را به زبان آورد ناگهان همه جا ساکت شد صدای پای یک موجود فقط شنیده میشد.

بزرگترین کفتار در جلوی و قرار گرفت لباس های خود را درآورد، چیزی در تاریکی نمیدید او اورادی که پیر زن به او گغته بود را به زبان می آورد و حس میکرد که عمل جنسی صورت میگیرد و کفتار با او عمل جنسی انجام میدهد وقتی تمام بنا به گفته پیر زن باید لباس های خود را 7 مرتبه به دهان کفتار میکرد و در آورد و قتی عمل تمام شد زن جوان حس کرد که دنیا در مشت اوست دور دست ها را میدید اجنه را میدید قدر هاب جسمی او چندین برابر شده بود به جلو نگاه کرد

کفتار به تعظیم کرده بود و میتوانست حس او را درک کند کتفار به او میگفت که من در خدمت تو هستم زن جوان روی کفتار نسشت و با سرعی باور نکردنی به سوی خانه حرکت میکرد او به خانه رسید در را باز کرد بچه هایش را دید که خوابیده اند و همچین روح بچه ها رو میدید کشش زیاد به این که روح بچه های خود را جذب کند دریافت کرد بوی لذت بخشی میداد انگار بهترین خوراکی دنیا جلوی او قرار دارد احساس گناه کرد همچنین پیر به به او گفته بود که اگر میخوای جادو از بین برود باید لباس هایی که در دهان کفتار گذاشته ای که اکنون در تن داری را به آتش بیندازی زن همین کار کرد ناگهان تمام قدرت هایی که به دست آورده بود را از دست داد و صدای فرار کفتار را شنید نشست گریه کنان توبه کرد.

دندان کفتار

از دندان کفتار برای پر قدرت و ثروتمند شدن در جامعه استفاده میکنند .

قلب کفتار

قلب کتفار نیز برای اجرای طلسم های محبت و محبوب شدن در جامعه استفاده میشود.

منبع: طلسم و علوم غریبه

ادامه مطلب